مدیر کل آموزش و پرورش استان قم:

۳۰ درصد از فضا‌های آموزشی استان قم نیازمند نوسازی است

مدیر کل آموزش و پرورش قم کمبود زمین آموزشی را مورد توجه قرار داد و گفت:۳۰ درصد از ظرفیت‌های آموزشی استان نیازمند نوسازی هستند.

رحیمی ، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در نشست با خبرنگاران فرهنگی استان با اشاره به ظرفیت ۳۰ هزار نفری کلاس‌های درس استان گفت: ۳۰ درصد از ظرفیت‌های آموزشی استان تخریبی و نیازمند نوسازی هستند.

وی کمبود زمین آموزشی را از نیاز‌های ضروری خواند و تصریح کرد: متاسفانه در نقشه‌های توسعه شهر عرصه‌هایی برای فضای آموزش کمتر دیده شده است.

رحیمی با اشاره به آیین نامه مولدسازی دولت از اجرای این آیین نامه در اداره کل آموزش و پرورش استان خبر داد.

مدیرکل آموزش و پرورش با اشاره به اعطای مجوز کمیسیون ماده ۵ در راستای این آیین نامه افزود: هر مدرسه که در بر خیابان اصلی قرار دارد مجوز ساخت ۱۰۰ متر تجاری را دریافت کرده است.

وی اجرای طرح پنل خورشیدی با هدف درآمدزایی از فضای فیزیکی مدارس را از دیگر برنامه‌ها در راستای اجرای این آیین نامه دانست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۰:۲۸ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
باسلام ناحیه ۱ قم
من هیچ مدرکی برای بارگذاری رتبه بندی معلمان ندارم فقط در این ۱۲ سال که حالت اشتغال بود مدارک پزشکی همه رقم جمع کردم الانم با ۲۶ سال سابقه برام رتبه یک (آموزشیار معلم )زدنند محسنی جانباز ۷۰ درصد.شیمیایی ،قطع عضو.موجی .حدودا۳سال سابقه در جبهه، ممنون از پیگیرتان