ظرفیت های طبیعی و معدنی تفتان بهترین فرصت برای سرمایه گذاری و اشتغال افراد جویای کار است

فرماندار شهرستان تفتان گفت: شهرستان تفتان با دارا بودن پتانسیل های طبیعی و معدنی بهترین فرصت برای سرمایه گذاری و اشتغال برای افراد جویای کار است.

شهنوازان گفت: در راستای تسهیل در سرمایه گذاری در شهرستان تفتان، زیرساخت های مورد نیاز نیز تأمین گردیده و همچنین قرارگاه اقتصاد مقاومتی برای عملیاتی کردن شعار سال در شهرستان تشکیل شده و دستگاه هایی که طرح ها و برنامه های در این زمینه دارند، انتظار داریم هر ماه گزارشی از روند کار ارایه دهند.

وی افزود: معضل بیکاری  جوانان یکی از دغدغه های مهم شهروندان و مسئولین می باشد که وظیفه شرکت های سرمایه گذار جذب نیروی بومی باشد که در غیر این صورت ورود جدی فرمانداری در این حیطه بدون ملاحضات خواهد بود. 

وی گفت: طبق آمار و ارقام گرفته شده از سامانه  ثبت رصد حداقل بیش از چندین هزار خانوار دارای شغل شده اند. 

وی ادامه داد: یک نفر شاغل داری حداقل پنج نفر یا بیشتر تحت تکلف این افراد می باشد. 

 فرماندار تفتان  بیان کرد: بیکاری جوانان یکی از دغدغه های مهم شهروندان تفتان می باشد و خواستار حل معضل بیکاری با حمایت دولت و بسترسازی زمینه برای حضور بیشتر سرمایه گذاران شد.

چرا که شهرستان تفتان ظرفیت ها و پتانسیل های بکر طبیعی و  معدنی را داراست. 

همانگونه که مرز فرصت است، معادن فرصت می باشند و باید هوشمندانه در راستای اشتغال پایدار، توسعه و عمران شهرستان تفتان تلاش کنند. 

وی گفت سرمایه گذاران باید علاوه بر تلاش جهت توسعه شهرستان به روستاها نگاه ویژه ای داشته باشند و مشکلات مردم را در اولویت کاری خود قرار دهند. 

 در این جلسه افرادی که حضور داشتند ضمن تایید نکات نماینده عالی دولت در شهرستان تاکید داشتند گزارش ماهانه از عملکرد سرمایه گذاران و سایر مباحثی همچون اشتغال پایدار، توسعه پایدار رفع مشکلات مردم رسیدگی به مشکلات روستائیان را در برنامه های خود قرار دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار