کسب رتبه یک کشوری در جشنواره شهید مطهری توسط اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: اعضای هیئت علمی این دانشگاه موفق به کسب رتبه یک کشوری فرآیندهای آموزشی در جشنواره شهید مطهری سال ۱۴۰۳ شدند.

 علی خواجه اظهار کرد: دکتر فرشته قلجایی و نجمه قیامی کشته گر با فرآیند طراحی، اجرا و ارزشیابی بوت کمپ روان پرستاری در این جشنواره شرکت کردند که موفق به کسب رتبه یک کشوری شدند.

وی ادامه داد: فرآیند طراحی، اجرا و ارزشیابی بوت کمپ روان پرستاری با به‌ کارگیری تکنیک تنگ ماهی، شبیه‌سازی و کافه یادگیری همراه با بازی در جهت بهبود همدلی و استیگمای دانشجویان پرستاری نسبت به بیماران روان پزشکی در این جشنواره شرکت کردند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: جشنواره شهید مطهری هر ساله در اردیبهشت ماه به مناسبت بزرگداشت مقام استاد برگزار می‌شود.در این جشنواره از فرآیندهای برتر آموزشی که توسط اساتید سراسر کشور از طریق واحدهای مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی جهت داوری به وزارت بهداشت ارسال و قدرانی می‌شود.

وی عنوان کرد: از دانشگاه علوم پزشکی زاهدان پنج فرآیند پس از داوری درون دانشگاهی به مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی کشور ارسال شده که این فرآیند با داوری نهایی به عنوان رتبه یک کشوری انتخاب شده است.

 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار