اخذ اسناد ۹۷۶ هکتاری بستر رودخانه حاجی عرب در استان قزوین

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین گفت: باتلاش و پیگیری های انجام شده، سند بستر رودخانه حاجی عرب در محدوده شهرستان بوئین زهرا استان قزوین اخذ شد.

منصور ستوده مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین گفت: یکی از علل خسارات وارده در زمان وقوع سیلاب‌ها تصرف و تعدی به بستر رودخانه هاست لذا دریافت اسناد مالکیت اراضی بستر رودخانه‌های استان با هدف پیشگیری و کاهش میزان خسارات ناشی از وقوع سیلاب‌ها و همچنین تثبیت مالکیت دولت و تسریع در برخورد قانونی با متخلفین بصورت جدی با همکاری اداره کل ثبت اسناد و املاک استان در دستور کار شرکت آب منطقه‌ای قزوین قرار گرفته است.

ستوده افزود: در ادامه اقدامات شرکت آب منطقه‌ای قزوین جهت اخذ اسناد مربوط به بستر رودخانه‌های استان با تلاش و پیگیری‌های شبانه‌روزی همکاران شرکت اسناد ۹۷۶ هکتار از اراضی بستر رودخانه حاجی عرب در محدوده شهرتان بوئین زهرا استان قزوین اخذ شد و این اقدام مهم در خصوص سایر رودخانه‌های استان نیز همچنان در دست اجراست.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای قزوین یادآورشد: با توجه به اینکه رودخانه‌ها در بخش‌های مختلف استان واقع شده اند لازم است سایر دستگاه‌ها نیز همکاری بیشتری با این شرکت به عنوان متولی حفاظت و صیانت از رودخانه‌ها داشته باشند تا ضمن حفظ حقوق بیت المال از اقدامات متصرفانه به بستر قانونی رودخانه‌ها و زمین خواری نیز جلوگیری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار