معرفی برترین‌های فیتنس چلنج انتخابی کشوری+ فیلم

دومین دوره رقابت‌های فیتنس چلنج قهرمانی استان اصفهان و انتخابی مسابقات کشوری با معرفی افراد و تیم‌های برتر به پایان رسید.

سرپرست هیئت پرورش اندام و بدنسازی استان اصفهان با بیان اینکه فیتنس چلنج یکی از رشته‌هایی است که جدیدا به رشته‌های بدنسازی و پرورش اندام اضافه شده است گفت: این رشته یکی از کاملترین رشته‌های ورزشی و ترکیبی از تمامی رشته‌های پرورش اندام و بدنسازی است.


سیدعلی قریشی افزود: مهمترین ملاک در رشته فیتنس چلنج داشتن آمادگی جسمانی بالاست رشته‌ای که همه ورزشکاران رشته‌های دیگر هم می‌توانند در آن شرکت کنند.

او گفت: دومین دوره رقابت‌های فیتنس چلنج قهرمانی استان و انتخابی کشوری آقایان با حضور بیش از ۶۰ ورزشکار در ۴ رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار شد.


قریشی افزود: رقابت‌های فیتنس چلنج در ۶ مرحله کاملا استاندارد و حرفه‌ای برگزار می‌شود که هر ورزشکار باید در زمان ۲۴ دقیقه تمامی مراحل را با موفقیت سپری کند.

سرپرست هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان گفت: این رقابت‌ها در سطح کاملا بالایی برگزار شد و بعضی از رکورد‌ها حتی از سطح کشوری هم بالاتر و نزدیک به مسابقات جهانی بود.


سیدعلی قریشی گفت: برترین‌های این رقابت‌ها در رده‌های سنی مختلف قرار است با حضور در تیم‌های استان در آینده‌ای نزدیک به مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی شرکت کنند.

معرفی برترین‌های فیتنس چلنج انتخابی کشوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار