اعلام برنامه‌های هفته معلم در یزد

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد، از برگزاری بیش از ۲۵ برنامه در هفته بزرگداشت مقام معلم در استان خبر داد.

محمدکاظم رحیمی‌نژاد مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در آستانه هفته معلم، با اشاره به برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در استان گفت: موفقیت و سرمایه جامعه ۱۶ هزار نفری تعلیم و تربیت استان یزد اعتماد عمومی است که به این دستگاه وجود دارد و این اعتماد از چند دهه تلاش و ایثار آموزش و پرورش استان است.

وی اجرای طرح سپاس با حضور و مشارکت سبزپوشان سپاه، تجلیل از معلمان فرزند شهید و دیدار فرهنگیان با نماینده ولی فقیه در استان یزد را از جمله برنامه‌های اجرا شده و در دستو کار دانست و اجرای ویژه برنامه رژه سپاس معلم در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان را از دیگر برنامه‌های در دستور کار برای بزرگداشت مقام معلم در استان یزد دانست.

رحیمی‌نژاد برگزاری همایش پیاده‌روی خانواده‌های فرهنگیان، برگزاری ویژه برنامه رخصت معلم با هدف گسترش ورزش پهلوانی با مشارکت هزار دانش‌آموز باستانی کار استان یزد از جمله برنامه‌های متنوع بزرگداشت هفته معلم در استان یزد خواند و بیان کرد: اقشار مختلف جامعه باید بیش از پیش در جریان نقش معلم در توسعه همه جانبه کشور قرار گیرند.

وی با اشاره به برنامه‌های این اداره کل برای روز معلم تصریح کرد: سی امین سال برتری استان یزد مناسبتی شد تا در این ایام برنامه به توان ۳۰ برای تجلیل از دانش‌آموزان برتر در تمامی حوزه‌های فرهنگی، هنری، تربیتی، علمی، قرآنی برگزار شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: در این مراسم بیش از ۳۰۰ دانش‌آموز مورد تقدیر و تجلیل قرار خواهند گرفت که امیدواریم این چشمه جوشان همچنان با همت خانواده‌ها و تلاش معلمان رو به رشد و تعالی حرکت کند.

رحیمی‌نژاد برگزاری مسابقات ورزشی، شب شعر با حضور ۸۰۰ معلم شاعر، اجرای پویش سپاس معلم در فضای مجازی، ساخت هشت مستند معلم، برگزاری جشن بزرگ روز معلم و تجلیل از مقام معلم در مساجد سطح شهرستان‌های استان را از دیگر برنامه‌های تدوین شده برای بزرگداشت مقام معلم در استان عنوان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار