اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان گفت: اصفهان رتبه دوم در برگزاری نمایشگاهها را در کشور دارد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان با بیان اینکه از نظر تعداد نمایشگاه در سطح کشور در رتبه دوم قرار داریم گفت: سال گذشته با بیش از ۴۰ عنوان نمایشگاهی و ۳۰۰ هزار بازدیدکننده سال خوبی بود و امسال هم با برگزاری نمایشگاه خودرو‌ها بیش از ۳۰ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند.


احمدرضا طحانیان افزود: هم‌زمان با هفته فرهنگی اصفهان نمایشگاه گل و گیاه و سوغات تا دهم اردیبهشت در حال برگزاری است و تاکنون بیش از ۲۵ هزار بازدیدکننده از تمام کشور داشته‌ایم.


او  با بیان اینکه سال ۱۴۰۳ برای ما سالی ویژه است و در این راستا بیش از ۴۵ عنوان نمایشگاهی داریم، گفت: نیاز بازار موضوعی مهم است که نمایشگاه‌ها متناسب با آن برگزار می‌شود، در کنار نمایشگاه‌ها رویداد‌های تخصصی نیز امری قابل توجه است؛ سال گذشته بیش از ۱۷۰ رویداد تخصصی برگزار شد.


مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان با بیان اینکه صنعت نمایشگاهی در استان عمری بیش از ۳۰ سال دارد، افزود: از نظر تعداد نمایشگاه در سطح کشور در رتبه دوم قرار داریم و در این راستا نمایشگاه بستری برای نشان دادن صنعت و ظرفیت اصفهان است.


طحانیان عنوان کرد: نمایشگاه‌های فرش، طلا، فولاد، فن‌نما، دام و طیور و کشاورزی از جمله نمایشگاه‌های مطرح است که در سطح بین‌المللی نیز حرفی برای گفتن دارد، همچنین سه نمایشگاه برای دیگر کشور‌ها برنامه‌ریزی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار