اوکراین: روسیه به مناطق غیرقابل پیش بینی حمله خواهد کرد

فرمانده ارشد نیرو‌های اوکراینی از عملیات نظامی تهاجمی روسیه به مناطق غیرقابل پیش بینی در آینده خبر داد.

جنگ اوکراین در ۲۴ فوریه ۲۰۲۲ پس از آن آغاز شد که غرب به رهبری آمریکا به منافع ملی روسیه بی توجهی کرده و بر گسترش سازمان ناتو به مرز‌های این کشور تاکید کرد. نتیجه این امر چیزی جز از دست رفتن بیش از ۲۰ درصد از سرزمین اوکراین نبود. این در حالی است که هیچ آینده روشنی پیش روی کی یف نیست تا بتواند این جنگ را به سود خود پایان بخشد. 

به گزارش خبرگزاری رویترز، الکساندر پیوننکو، فرمانده نیرو‌های گارد ملی اوکراین امروز (سه شنبه) آینده‌ای تیره و تار از آینده جنگ در این کشور ترسیم کرد. 

وی در این زمینه به خبرنگاران گفت: ارتش روسیه در عملیات تهاجمی تابستان پیش رو به اوکراین به مناطق غیرقابل انتظاری در جبهه‌های نبرد یورش خواهد آورد. آنها خواهند کوشید در مناطق شمال شرقی شهر خارکیف پیشروی کنند. 

این مقام ارشد خاطر نشان کرد: خارکیف به عنوان دومین شهر بزرگ اوکراین طی هفته‌های اخیر آماج حملات موشکی و پهپادی روسیه قرار داشته است. با این حال، نیرو‌های ما آماده خنثی سازی هر گونه حمله‌ای از سوی مسکو هستند. 

الکساندر پیوننکو با اشاره به تجهیز ارتش به تسلیحات و نیرو‌های تازه نفس، تصریح کرد: ما در حال آماده شدن هستیم. بله، دشمن غافلگیری‌های دردناکی به ما تحمیل خواهد کرد. این اتفاق در مناطقی خواهد افتاد که ما انتظارش را نداریم. با این وجود، آنها به اهدافشان نخواهند رسید. 

از ماه اکتبر تا به امروز ارتش روسیه به دلیل دست بالایی که در میدان‌های نبرد دارد نزدیک به ۶۰۰ کیلومتر مربع در خاک اوکراین پیشروی کرده است. 

مقامات کی یف می‌گویند ما انتظار داریم روسیه در اواخر بهار یا اوایل تابستان اقدام به آغاز عملیات تهاجمی خود کند. آنها به دنبال اشغال شهر استراتژیک قاسیف یار تا پیش از ۹ مِی هستند. ۹ مِی زمانی است که روسیه جشن پیروزی در جنگ جهانی دوم را برگزار خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
سال چهارم هست روسیه به اوکراین حمله کرده بیچاره مردم که از دست این دیوانه ها باید سختی وعذاب بکشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۱ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
زلنسکی یک دلقکیه که بخاطر خوش رقصی برای آمریکا و صهیونیسم سرکار آوردند و به دستور آمریکا دنبال نا امن کردن مرزهای روسیه بود که روسیه را ناخواسته وارد این جنگ کردند ، ما کار روسیه را تأیید نمی کنیم اما نباید فراموش کرد که باعث اصلی جنگ اوکراین غرب است که دنبال گسترش ناتو و تسلط ظالمانه بر کل جهان است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جالب هست در تمام کشورها از اول تا الان هر دولت مردانی که با هم لج کردند و مخالف نظرات و تفکرات هم هستند بر ضد هم جنگ راه انداخته اند خودشان هیچ بلایی سرشان نمیاد وبه هم آسیب نمی‌زنند فقط این وسط سربازان بیچاره ومردم بیچاره کشته میشوند خانه هایشان بمباران میشود فرزندانشان تو جنگ کشته میشوند ۲۰ سال هم جنگ طول بکشه هیچکدام هیچ شون نمیشود ایکاش یک قانونی بود هر دولت مردان را چند روزی بزارند شون تو یک ساختمان هر بلایی دوست دارند سر هم بیارند تمام شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
امیدواریم این دو کشور هم با هم صلح کنند و مردمان دو کشور مجدداً به نعمت امنیت برسند همچنین فلسطینی ها در غزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
وقتی کشوری بیافتد دست یک دلقک مزدور که تحت امر آمریکا و اسرائیل عمل می کند و به دستور آنها دنبال نا امن کردن کشور همسایه خود است وضعیتی بهتر از این نخواهد داشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
روسیه جنگ رو چرا کش میده. باید سریع نسخه زلسنکی رو می پیچید. این رافت و رعایت سر به عقل آمدن زلنسکی حکایت امتیاز دادن به سارق خشن حرفه ای هست نه تنها متنبه نخواهد شد بلکه جری تر هم می‌شود. باید سریع نسخه پیچ کرد و فرستاد کنار اجدادش.
آخرین اخبار