تیم شهید نادری قهرمان جام ۳ جانبه روستایی نهاوند شد

عباس ترکاشوند رئیس هیئت ورزش روستای وبازی‌های بومی ومحلی شهرستان نهاوند گفت: تیم شهید نادری قهرمان جام ۳ جانبه مینی فوتبال، دو صحرانوردی و دارت روستایی نهاوند شد.

رئیس هیئت ورزش روستای وبازی‌های بومی ومحلی شهرستان نهاوند گفت: در این دوره از مسابقات تیم مینی فوتبال شهید رسانه الله مراد نادری روستای تکه در دیدار فینال با نتیجه ۲ بر ۱ تیم شهید سهرابی را بردو تیم شهید پیرزادی با نتیجه ۳ بر ۱ در ضربات پنالتی تیم کانون هلال احمر را برد.

ترکاشوند گفت: در مسابقه دو صحرانوری به ترتیب در رده نونهالان و نوجوانان تیم شهید نادری با کسب ۴۰۰ امتیاز اول شد تیم کانون هلال احمر با کسب ۳۰۰ امتیاز دوم شد و تیم شهید سهرابی و پیرزادی با کسب ۲۵۰ امتیاز به صورت مشترک سوم شدند .

تیم شهید نادری قهرمان جام ۳ جانبه روستایی نهاوند شد

او گفت: در مسابقات دارت که ۲۰ نفر شرکت داشتند تیم شهید نادری با ۳۵۰ امتیاز اول شد تیم کانون هلال احمر دوم شد و تیم شهید پیرزادی سوم شد.

رئیس هیئت ورزش روستای وبازی‌های بومی ومحلی شهرستان نهاوند گفت: این مسابقات به مدت ۲ روز به صورت صبح و بعد از ظهر برگزار و در پایان با دادن مدال کاپ و هدایایی از برترین‌ها تقدیر و نفرات برتر به مسابقات استانی بازی‌های بومی و محلی معرفی شدند.

تیم شهید نادری قهرمان جام ۳ جانبه روستایی نهاوند شد

 ترکاشوند گفت: این مسابقات با کمک پایگاه بسیج کانون فرهنگی و هنری مساجد دهیاری و شورای اسلامی بخش مرکزی وهیئت ورزش روستای وبازی‌های بومی ومحلی شهرستان نهاوند و اداره ورزش و جوانان نهاوند برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.