هواپیما‌های ائتلاف آمریکایی ۱۴ بار در روز حریم هوایی سوریه را نقض کردند

مرکز روسیه برای آشتی طرف‌های متخاصم از نقض حریم هوایی سوریه توسط ائتلاف آمریکایی خبر داد.

هواپیما‌های ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا روزانه ۱۴ بار حریم هوایی سوریه را در منطقه التنف نقض کردند. این را سرلشکر یوری پوپوف، معاون مرکز روسیه برای آشتی طرف‌های متخاصم اعلام کرد.

وی گفت: در منطقه التنف ۱۴ تخلف در طول روز توسط چهار جفت جنگنده اف ۱۵ و سه جفت هواپیمای تهاجمی A-۱۰ تاندربولت ثبت شد.

پوپوف همچنین گفت: طی یک روز گذشته در منطقه کاهش تنش، گلوله باران مواضع دولتی توسط گروه تروریستی جبهه النصره (ممنوع در فدراسیون روسیه) در استان ادلب ثبت شده است.

یاد آور می‌شود امروز دو پایگاه نظامی غیرقانونی آمریکا در شرق سوریه در کمتر از یک ساعت هدف حملات گسترده قرار گرفته است. پیش از این منابع خبری از حملات پهپادی به پایگاه آمریکا در فرودگاه «خراب الجیر» در شمال شرق سوریه خبر داده بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
هواپیما‌های ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا جنایتکار از سال 2014 تاکنون بیش از 999 هزار بار حریم هوایی سوریه را نقض کردند و هم از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند.
.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۴ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
چرا سوریه حق دفاع از خود را ندارد موقعی سازمان مللی وجود ندارد پایبندیی سوریه به قوانین وتعهدات سازمان ملل بیهوده میباشد سازمان مللی که زیر سلطه آمریکاست یا باید آمریکا وچهارکشور اروپایی را کنار بزند ویا باید تمامی تعهداتی آمریکا زیر پاگذاشته همه کشورها آن تعهدات را زیر پا بگذارند
آخرین اخبار