حماس: کشف گور‌های جمعی در بیمارستان ناصر شواهدی بر نسل‌کشی فلسطینیان است

جنبش حماس گور‌های جمعی کشف شده در بیمارستان ناصر را شاهدی دیگر بر تایید نسل‌کشی فلسطینیان به دست صهیونیست‌ها دانست.

ارتش رژیم صهیونیستی طی عملیات در بیمارستان ناصر غیرنظامیان را به طور گسترده اعدام کرده و آنها را در گور‌های جمعی به خاک سپرده است. تاکنون ۲۸۳ جسد از تنها یک گور جمعی در حیاط این بیمارستان کشف شده و مقامات محلی برآورد کرده‌اند دستکم ۷۰۰ جسد در گور‌های جمعی بیمارستان ناصر وجود داشته باشد. 

به گزارش الجزیره، عبدالطیف الغنو، سخنگوی حماس امروز (دوشنبه) اعلام کرد کشف گور‌های جمعی در حیاط بیمارستان ناصر در خان یونس شاهدی دیگر بر وقوع نسل کشی علیه فلسطینیان در نوار غزه است. 

در بیانیه منتشر شده از سوی حماس، تاکید شده است: گور‌های جمعی و نیز نسل کشی روزانه علیه فلسطینیان از سوی رژیم صهیونیستی نیازمند فشار‌های بین المللی و سیاسی بر اسرائیل به منظور متوقف ساختن این امر است. 

این بیانیه می‌افزاید: ما از جامعه بین المللی خواستار آن هستیم که قطعنامه‌های مرتبط و نیز اقدام موقت دادگاه بین المللی کیفری در این زمینه را فعال کرده تا مردم ما از این نسل کشی جنگی نجات یابند. 

سخنگوی حماس در پایان تاکید دارد: فروپاشی نظام بهداشت و درمان در شمال غزه باعث وقوع یک بحران بشردوستانه بزرگ شده است. این منطقه اکنون شاهد عدم فعالیت مراکز درمانی و فقدان کامل تجهیزات پزشکی رنج می‌برد. 

علی رغم کشف گور‌های جمعی در مناطق بیمارستانی که صهیونیست‌ها اقدام به عملیات نظامی کرده اند، مقامات غربی تاکنون درباره این موضوع سکوت کرده و بر حمایت همه جانبه خود از تل آویو در این نسل کشی تاکید دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار