جام ملت های فوتسال آسیا/ ژاپن حذف شد

تیم ملی فوتسال ژاپن با تساوی مقابل تاجیکستان از گردونه رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ حذف شد.

 در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴  در تایلند دو دیدار از گروه C رقابت‌ها برگزار شد که در یکی از بازی‌ها تیم ملی فوتسال ژاپن برابر تاجیکستان به تساوی یک بر یک رسید و با این نتیجه  در حالی که کسی حتی فکرش را نیز نمی کرد سامورایی ها از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

ژاپنی‌ها در نخستین دیدارشان در این رقابت ها با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل قرقیزستان شکست خورده بود و در دیدار دوم موفق شده بود کره جنوبی را با ۵ گل شکست دادند، اما سامورایی ها که برای صعود به دور حذفی به پیروزی مقابل تاجیکستان نیاز داشتند در نهایت مقابل این به تساوی رسیدند.

ژاپن دومین تیم پرافتخار این دوره از رقابت‌ها، سال ۲۰۲۲ در فینال توانسته بود ایران را شکست دهد و قهرمان شود. به این ترتیب ژاپن شانس صعود به جام جهانی ازبکستان را نیز از دست داد.

در دیگر دیدار کره‌جنوبی از پیش حذف شده برابر قرقیزستان به تساوی ۵ بر ۵ رسید. قرقیزستان با این نتیجه با ۵ امتیاز به عنوان تیم دوم راهی دور بعد شد و تاجیکستان به عنوان تیم نخست به مرحله حذفی صعود کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
عجیبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
فوتبال و فوتسال عجیب وا داده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
عجیبه خیلی عجیب
Iran (Islamic Republic of)
مشت آهنین
۱۷:۰۱ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
چقدر تیمها درفوتسال به هم نزدیک شدند،قبلآ فوتسال در آسیا هیجان بین دو یا سه تیم بود،ولی الان اینطور نیست.اکثر تیم‌ها مدعی هستند.
آخرین اخبار