فاجعه‌ای بهداشتی در بجنورد؛

۸۰ خاور زباله از یک منزل کشف شد+ فیلم

رئیس هماهنگی و نظارت خدمات شهری شهرداری بجنورد گفت: ۸۰ خاور زباله که مدت ها در یک منزل مسکونی واقع در مرکز خراسان شمالی با بوی بد ایجاد مزاحمت کرده بود، کشف و تخلیه شد.

حسین یعقوبی  اظهار کرد: روزهای گذشته خبری مبنی بر جمع آوری زباله در یک منزل مسکونی و بوی بد از منزلی واقع در کوچه اوقاف بجنورد اعلام شد که با پیگیری های مستمر معاونت خدمات شهری و دستور دادستان، محل مورد نظر پاکسازی شد.

وی افزود: پس از ساعت ها تلاش در نهایت ۸۰ خودرو خاور زباله از محل به ایستگاه میانی زباله بجنورد منتقل شد. 

پس از بروز مشکلات اجتماعی برای فعالیت کارخانه کمپوست بجنورد و تعطیلی آن واحد تولیدی، مشکل زباله ها دوباره گریبانگیر بجنورد شد که این مساله ارتفاعات باباموسی در شمال شرق مرکز استان خراسان شمالی را به دفنگاه زباله ها تبدیل کرده است.

شهر بجنورد ۲۱۰ هزار نفر جمعیت دارد و روزانه ۱۳۷ تن زباله در این شهر جمع‌آوری می شود.

منبع: ایرنا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
عجب فیلم با کیفیتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
اگر مسولین سری به خیابان شهید طرحی طوسی مشهد بزنند از هر انبار ضایعات ۸۰ تریلی کشف می‌کنند که اکثر این انبارها در اختیار اتباع بیگانه هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
اونها زباله خشک و بازیافتی هستن و بو ندارن و اگه انقدر که میگی باشه چند صد میلیون پولشونه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
بدبخت همسایه ها
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
Mohieddin
۱۰:۳۰ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
دوستان و مسئولین و مدیران محترم کشور توجه داشت باشند لطفا ، که برای ایران اسلامی طی چند روز گذشته چه اتفاق مهمی و با عظمتی رخ داده است .!!! نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با عملیات موفق و غرورآفرین وعده صادق تا قیام آل محمد ص مهدی موعود عجل الله تعالی فرج الشریف. بحمد الله رب العالمین مستحکم پابرجا خواهد ماند .خداوند را سپاس که خون شهیدان مطهر به ثمر بیشتر نشست . در نتیجه این عملیات مهم در داخل نیز به تناسب می بایست سیاست های اجرای بصورت جدی تر پی گیری شود و از موارد دم دستی بصورت ساده عبور نشود . دقت کنید لطفا ، در غرب کشور مافیای کولبری اقتصاد ایران را ویران و بجای آن اقتصاد منطقه اقلیم و جیب بر اندازان و تجزیه طلبان ایران را پر پول تر می کنند . در شرق کشور قاجاق سوخت و قاچاق مواد مخدر و قاچاقچیان انسان اقتصاد ایران را هدف قرار داده اند . در نواحی مرکزی گروهای مافیایی ذباله دزدی و تبدیل آن به دلار ( در اروپای مرکزی قیمت یک بطری کوچک آب یک چهارم یک پوند و یک یورو است ) علاوه دست بابی به ثروت باد آورده و زیاد باعث زشت نشان دادن چهره جامعه ایرانی نیز شده اند( کودکان کار) . آری به تناسب پیروزی های بزرگ لازم است ایران با رفع اشکالات به سرعت تمام تبدیل به یک کشور توسعه یافته شود . این مهم یک همت جهادی می طلبد .بسم الله
Iran (Islamic Republic of)
حسین س
۱۱:۳۴ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
باید یکی پیدابشه پیگیرباشه
Iraq
ناشناس
۰۹:۲۰ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جمع آوری زباله در آمریکای شمالی و اروپا
یک چیز عادیست و به بیش از سی تن هم می‌رسد
طوری میشه که بیرون خونه زندگی میکنند
حتی برای رفتن به دستشویی به کلیسا میروند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
امان از آدمیزاد.......