حجت‌الاسلام رسایی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

عملیات وعده صادق قدرت ایران را نشان داد/ مدافعان رژیم صهیونیستی باید مجازات شوند

منتخب مردم تهران در مجلس دوازدهم گفت: از مهمترین نتایج عملیات وعده صادق این بود که قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران را نشان داد.

حجت‌الاسلام حمید رسایی منتخب مردم تهران در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره عملیات وعده صادق گفت: مهمترین دستاوردی که عملیات وعده صادق داشت این بود که جمهوری اسلامی ایران نظام پوشالی رژیم صهیونیستی را با موشک‌هایی که ساخت فرزندان این سرزمین بود شخم زد.

وی اظهار کرد: این عملیات نشان داد که ایران در دفاع از خاک خود با هیچ‌کس تعارف ندارد و اگر تعرضی صورت بگیرد به آن پاسخ می‌دهد.

 حجت‌الاسلام رسایی تصریح کرد: در دنیا مقابله با رژیم صهیونیستی برای خیلی‌ها غیرقابل تصور بود، اما ایران به صورت مستقیم و نه با استفاده از نیرو‌های نیابتی این حمله را انجام داد که باعث افزایش غرور ملی در کشورمان شد.

منتخب مردم تهران در مجلس دوازدهم بیان کرد: از مهمترین نتایج عملیات وعده صادق این بود که قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران را نشان داد حتی این عملیات به صورت پنهان و به یکباره انجام نشد و همه می‌دانستند که این عملیات انجام می‌شود لذا وقتی پهپاد‌ها و موشک‌ها شلیک شدند در حقیقت آن کارکرد انسانی را به‌کار گرفتند تا اگر کسی می‌خواهد پناه بگیرد برود پناه بگیرد تا از تبعات انسانی موضوع کم شود.

وی گفت: تمام کسانی که مدافع رژیم صهیونیستی هستند با توجه به اینکه اشغالگر هستند باید مجازات شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
نیروهای مسلح ایران قدرتمند و مقتدر و جسور و شجاع هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
همان طور که اسرائیل غاصب وحشی وآمریکای جنایتکار جهان خوار از موشکهای ایرانی دردشان گرفت وطن فروشها هم خیلی دردشون گرفته /بی چاره ها طافت تحمل ندارند /این غصه امسالتون خدای سال دیگرتون هم کریمه
Italy
ناشناس
۱۲:۲۴ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
منتخب مردم تهران یا مسولین؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
منتخب ۲۵ درصد از مردم تهران.
Iran (Islamic Republic of)
ali
۰۹:۰۱ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
نظرت راجع به فساد دبش حاج آقا صدیقی و توهین به ائمه را هم بیان کن لطفا" تا از نظرات و موضع شما در خصوص فساد هم آگاه شویم..؟
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۰۸:۴۲ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
علی القاعده طبق آنچه که در روابط دیپلماسی تعریف شده است اگر برای ایران پیروزی به حساب اید باید اثراتشان را بر بازار ارز و طلا بگذارد که باید هم می گذاشت اما خوذ دولت مردان اجازه نمی دهند که چنین رخداد تلخی برای امریکا رخ دهد و ارزش پول ملی امریکا را بالا تر خواهند برد
Iran (Islamic Republic of)
عماد هنیه
۰۸:۴۰ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
خدا قوت دلاور مردان