شور انتخابات دوباره بالا گرفت؛ آمادگی صداوسیمای فارس برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

مدیر روابط عمومی مرکز صداوسیمای فارس گفت: ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه استان فارس در صداوسیمای فارس کلید خورد.

محمد مقتدری در این رابطه گفت: ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد و شیراز و زرقان در صداوسیمای فارس آغاز شد.

او گفت: در حوزه انتخابیه مرودشت ارسنجان و پاسارگاد رقابت بین دو نامزد سیروس سجادیان و اسفندیار عبدالهی است و در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان رقابت بین چهار نامزد ابراهیم عزیزی، علیرضا پاک فطرت، سید اسماعیل حسینی و رحمت اله مرزوقی برای تصدی دو کرسی باقیمانده این حوزه در مجلس است.

مقتدری اذعان داشت: سیمای فارس مستند ۲۰ دقیقه تبلیغاتی از هر یک از نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی با موضوع معرفی نامزد، عملکرد و پاسخ به سوالات در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی را ضبط کرد. 

او همچنین گفت: چهارشنبه و پنج شنبه ۵ و ۶ اردیبهشت ماه نیز سه مناظره به صورت مجزا از نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و سه مناظره از نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی، هر مناظره به مدت یکساعت ضبط می‌شود.

مدیر روابط عمومی مرکز صداوسیمای فارس ادامه داد: برنامه‌های تبلیغاتی و مناظره‌های نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان فارس در فرصت تبلیغات نامزد‌ها که از ۱۳ اردیبهشت آغاز و تا ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد کاملا رایگان از شبکه فارس ضبط و پخش خواهد شد.

او گفت: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود و انتخابات در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان تمام الکترونیکی خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار