سرپرست فرمانداری نهبندان مطرح کرد؛

اجرای ۷ مصوبه سفر استاندار خراسان جنوبی به بندان

مرادی گفت: ۷ مصوبه سفر استاندار خراسان جنوبی به روستای بندان شهرستان نهبندان اجرایی شده است.

مرادی سرپرست فرمانداری نهبندان با بیان اینکه از ۹ مصوبه سفر استاندار خراسان جنوبی به روستای بندان، ۷ مصوبه اجرایی شده است؛ گفت: با توجه به درخواست روشنایی چمن مصنوعی در روستای بندان، این مهم انجام می‌شود تا رضایت نوجوانان و جوانان حاصل شود.

او افزود: شورای روستای بندان باید درخواست روستای هدف گردشگری را ارائه دهند؛ در این روستا باید تعداد اقامتگاه‌ها بیشتر و تجهیز شوند.

مرادی با بیان اینکه ریگ یلان نهبندان گرم‌ترین نقطه جهان است، اظهار کرد: شرایط و امکانات باید برای گردشگری این مهم مهیا شود، تپه‌های ماسه‌ای شهرستان ظرفیت‌های خوبی برای گردشگری است.

سرپرست فرمانداری نهبندان بیان کرد: برای اشتغالزایی مددجدیان کمیته امداد، مردم روستا می‌توانند برای نصب پنل خورشیدی و دریافت تسهیلات به کمیته امداد مراجعه کنند. 

او با بیان اینکه در روستای بندان مشکلی برای واگذاری زمین نداریم، گفت: کمک بلاعوض برای ساخت ۷۰ مسکن در این روستا انجام شده است. 


بیشتر بخوانید


مرادی با اشاره به ۹ مصوبه استاندار خراسان جنوبی در سفر به نهبندان گفت: از این تعداد ۷ مصوبه اجرایی شده است. یک میلیارد تومان به راه کوه لوله تخصیص و ۲ میلیارد تومان دیگر اختصاص یافته است. 

سرپرست فرمانداری نهبندان عنوان کرد: یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای قنوات بندان تصویب شده است، نهاده‌های دامی بین عشایر توزیع و یک میلیارد تومان برای سد بندان هم اختصاص یافته است. 

او با بیان اینکه مطالعات رودخانه بندان در حال انجام است و حتما انجام می‌شود، گفت: روستانشینان بندان برای ما خط شکنان مرزی هستند و در مقابل آن‌ها وظیفه داریم، لذا این مهم پیگیری می‌شود تا دغدغه مردم برطرف شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار