رسیدگی به بیش از ۱۶۰۰ پرونده تخلفات حمل و نقل جاده‌ای سیستان وبلوچستان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از رسیدگی به یک هزار و ۶۶۸ پرونده تخلفات بخش حمل و نقل جاده ای در سال ۱۴۰۲ در کمیسیون های ماده ۱۲،۱۱ و ۱۴ خبر داد.

تیمور باقری  در جلسه رسیدگی به تخلفات حمل و نقل اظهار کرد: در  سال ۱۴۰۲ ، یک هزار و ۶۶۸ پرونده تخلفات بخش حمل و نقل در این استان مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه جلسات کمیسیون ماده ۱۲ برای رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل جاده‌ای ، کمیسیون ماده ۱۱ برای رسیدگی به تخلفات رانندگان و کمیسیون ماده ۱۴ برای رسیدگی تخلفات مالکین حمل ونقل جاده ای برگزار می‌شود،ادامه داد: از این میزان، تعداد ۳۷۴ مورد در کمیسیون ماده ۱۲، ۵۰۹ مورد در کمیسیون ماده ۱۱ و ۷۸۵ مورد در کمیسیون ماده ۱۴ مورد ، رسیدگی و رای لازم صادر شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان افزود: عمده تخلفات شرکتهای حمل و نقل،  رانندگان و مالکین حمل و نقل برون شهری، حمل بار اضافه برظرفیت، جابجایی بار بدون بارنامه، در اختیار گذاشتن وسیله نقلیه به شخص فاقد صلاحیت، عدم رعایت مقررات  راهنمایی و رانندگی، اخذ کمیسیون اضافی ، نبود تجهیزات ایمنی و .... بوده که احکامی شامل تذکر،جریمه، لغو کارت هوشمند برای  رانندگان و مالکین که دارای سابقه تخلف بوده اند را به همراه داشته است.

باقری در پایان بیان کرد: امیدواریم با رعایت ضوابط و مقررات توسط شرکت‌ها، موسسات حمل ونقل کالا ، مسافر ، رانندگان و مالکین شاهد هیچ‌گونه تخلفی در این حوزه نباشیم و کاربران  جاده ای می‌توانند هرگونه نظر، پیشنهاد، انتقاد یا شکایت خود را از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها به اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان اطلاع دهند.

برچسب ها: حمل و نقل ، تخلفات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار