نماینده جمهوری خواه: کریمه به اوکراین باز نمی‌گردد، صلح کنید

نماینده جمهوری خواه آمریکا گفت: با توجه به واقعیت‌های حاکم و عدم امکان بازگشت کریمه به اوکراین، زمان آغاز مذاکرات صلح فرا رسیده است.

پل گوسار، عضو مجلس نمایندگان آمریکا از حزب جمهوری خواه، خواستار پایان دادن به درگیری مسلحانه در اوکراین و آغاز مذاکرات صلح با در نظر گرفتن واقعیت‌های حاکمیت سرزمینی شد.

پل گوسار در جلسه کمیته مسائل رویه‌ای گفت: زمان آن فرا رسیده است که تامین مالی اوکراین را متوقف کنیم تا زمانی که رئیس‌جمهور مذاکرات صلح را در آنجا آغاز کند. فکر می‌کنم اکثر ما می‌بینیم که درگیری در اوکراین به بهترین شکل توسعه نمی‌یابد. بسیاری از اوکراینی‌ها به ویژه جوانان در حال مرگ هستند. بس است!

به گفته وی، با توجه به واقعیت‌های حاکم و عدم امکان بازگشت کریمه به اوکراین، زمان آغاز مذاکرات صلح فرا رسیده است.

نماینده کنگره ادامه داد: "وقتی از اوکراین می‌پرسم پیروزی برای آن‌ها چیست، در پاسخ از بازگشت همه سرزمین‌ها و کریمه می‌شنوم. بچه‌ها، کریمه هرگز به آنجا برنمی‌گردد. در آنجا اکثریت تصمیم گرفتند با روسیه باشند. چنین اظهاراتی نادرست است. " 

پیش از این، سرهنگ بازنشسته داگلاس مک گرگور، مشاور سابق وزیر دفاع در دولت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، گفته بود که طی بیست سال گذشته، یک سیاست خارجی تهاجمی به خود ایالات متحده آسیب رسانده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار