فعالیت جدی کمیته مناسب سازی با هدف رفاه افراد آسیب پذیر

عضو شورای اسلامی شهر یزد و رئیس کمیته مناسب سازی گفت: کمیته مناسب سازی شهری، جهت سهل نمودن استفاده از فضا‌های شهری برای افراد آسیب پذیر از جمله معلولین، سالمندان، کودکان و بانوان باردار فعالیت خود را جدی‌تر آغاز خواهد کرد.

احمد ترکمانی عضو شورای اسلامی شهر یزد و رئیس کمیته مناسب سازی گفت: کمیته مناسب سازی شهری، جهت سهل نمودن استفاده از فضا‌های شهری برای افراد آسیب پذیر از جمله معلولین، سالمندان، کودکان و بانوان باردار فعالیت خود را جدی‌تر آغاز خواهد کرد.

وی با بیان اینکه معلولین نیز حقی همچون سایر افراد جامعه دارند و بایستی رعایت حقوق آنها مورد توجه قرار گیرد، افزود: علاوه بر معابر، باید مناسب سازی و استاندارد سازی ساختمان‌های در حال احداث اداری نیز مورد توجه ویژه قرار گیرد و حقوق معلولین نیز در احداث آنها مدنظر باشد. 

ترکمانی ادامه داد: کمیته مناسب سازی شهری در این شورا فعال شده است و با دستورالعمل‌های این کمیته برای افراد آسیب پذیر، آسان سازی معابر را خواهیم داشت.

او در پایان بیان کرد: از اقشار مختلف مردم نیز درخواست می‌شود پیشنهادات خود را برای هر چه بهتر شدن فعالیت به این کمیته در شورای اسلامی شهر یزد اعلام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار