انسداد ۲۵ محور شریانی و غیرشریانی در نواحی جنوبی کشور

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ۲۵ محور شریانی و غیرشریانی در تمامی محور‌های جنوبی کشور همچنان به دلیل سیل و آبگرفتگی مسدود است.

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه با توجه به بارش ها و سیل اخیر بخش عمده ای از محورهای جنوب کشور به ویژه محدوده سیستان وبلوچستان دچار سیلاب و آبگرفتگی شده است گفت: با توجه به افزایش حجم آب و  بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها مسافران از رفتن به این محورها پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۵ محور شریانی و غیرشریانی مسدود است گفت:  محور خرم آباد-پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محور جایگزین خرم آباد-کوهدشت و آزادراه خرم آباد-پل زال انجام می‌شود. همچنین محور گشت-سراوان، بندر خمیر-بندرلنگه، نیکشهر-چابهار، ایرانشهر-زهکلوت و رودبار جنوب-ایرانشهر مسدود هستند.

وی در خصوص محور‌های مسدود غیرشریانی گفت: محور هشتگرد-طالقان، محور چاهان-زرآباد، جکدان-جاسک، فنوج-کتیج-رمشک، دلگان-بمپور، قصرقند-نیکشهر و بمپور-فیروزآباد مسدود هستند.  

او گفت: ایرانشهر-خیرآباد، نیکشهر-بنت، جلگه-چاه‌اسحاق، کنارک-زرآباد، فنوج-اسپکه، بمپور-جلگه، سوران-مهرستان، ایرانشهر-مهرستان، کمربندی جدید خرانق-یزد، عنبرآباد-بلوک، بریس-چابهار، نوبندیان-ریمدان، نگور-بریس، رودبار-زهکلوت (فرعی مظفرآباد و آبسردوئیه)، فنوج-بنت و رودبار-زهکلوت (فرعی بیژن آباد) هم به دلیل بارش سنگین باران و آبگرفتگی مسدود هستند.

محرابی نیا تاکید کرد با توجه به هشدارهای هواشناسی که صادر شده مسافران حتما از آخرین وضعیت هواشناسی وانسداد محور‌ها مطلع شوند.

برچسب ها: حمل ونقل ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار