فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته‌ای کشور:

مراکز هسته‌ای کشور در امنیت کامل است

سردار حق‌طلب گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره و از همان ابتدا آمادگی مقابله با تهدیدات هسته‌ای را داشته است.

سردار سرتیپ پاسدار احمد حق طلب فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته‌ای کشور در گفتگویی درباره اقدام احتمالی رژیم صهیونیستی در واکنش به عملیات پیروزمندانه «وعده صادق» مبنی بر حمله به تاسیسات هسته‌ای کشور اظهار کرد: این تهدیدات مربوط به امروز و دیروز نیست، از سال‌های قبل رژیم جعلی صهیونیستی علاوه بر تهدید، نسبت به اقدامات خرابکارانه و تروریستی در حوزه صنعت هسته‌ای کشور مبادرت ورزیده است.

وی افزود: هرچند بر اساس پروتکل‌ها و استاندارد‌های جهانی و قوانین و مقررات آژانس بین‌المللی هسته‌ای همه کشور‌ها از حمله به تاسیسات هسته‌ای پرهیز داده شده‌اند؛ در عین حال جمهوری اسلامی ایران همواره و از همان ابتدا آمادگی مقابله با این تهدیدات را داشته است.

سردار حق طلب با اشاره به اینکه اخیراً رژیم صهیونیستی در یک اقدام جنایتکارانه با حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در کشور سوریه همه قوانین و مقررات بین‌المللی را زیر پا گذاشت، تصور نمی‌رفت مجددا در اقدام مذبوحانه دیگری بخواهد تهدید حمله مراکز هسته‌ای کشورمان را مطرح کند، بیان داشت: به لطف الهی و با تدابیر مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا و تلاش فرزندان ملت ایران در نیرو‌های مسلح با استفاده از طرح‌های پدافند غیرعامل و همچنین امکانات و تجهیزات بسیار پیشرفته و نیز به واسطه پراکندگی مجموعه‌ها و تاسیسات هسته‌ای کشورمان در سرزمین پهناور ایران، آمادگی مقابله با هرگونه تهدید رژیم صهیونیستی را داریم.

فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته‌ای کشور با تاکید بر اینکه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در آمادگی کامل به سر می‌برند، خاطرنشان کرد: مراکز هسته‌ای دشمن صهیونیستی شناسایی شده و اطلاعات لازم از همه اهداف در اختیار ما است و به اصطلاح برای پاسخ به اقدام احتمالی آن‌ها، دست‌ها روی ماشه شلیک موشک‌های قدرتمند برای نابودی اهداف مشخص شده است.

وی با بیان اینکه در صورتی که رژیم صهیونیستی بخواهد اقدامی علیه مراکز و تاسیسات هسته‌ای ما انجام دهد حتماً و قطعاً با واکنش ما مواجه خواهد بود و برای مقابله به مثل با سلاح‌های پیشرفته مراکز هسته‌ای رژیم مورد تهاجم و عملیات قرار خواهد گرفت، تاکید کرد: اگر رژیم جعلی صهیونیستی بخواهد از تهدید حمله کردن به مراکز هسته‌ای کشورمان برای تحت فشار قرار دادن ایران استفاده ابزاری کند، تجدید نظر در دکترین و سیاست‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران و عدول از ملاحظات اعلامی گذشته محتمل و قابل تصور می‌باشد.

سردار حق طلب با تاکید بر اینکه به فرمایش مقام معظم رهبری امروز دیگر دوره بزن در رو گذشته است، گفت: اگر رژیم صهیونیستی اقدام تجاوزکارانه‌ای علیه ایران انجام دهد، نوع پاسخ، با تدبیر نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران خواهد بود و آن‌ها مطمئن باشند ضربه‌ای که از نیرو‌های مسلح دریافت می‌کنند به مانند عملیات «وعده صادق» در تاریخ یادگار خواهد ماند.

وی در پایان تصریح کرد: به مردم عزیز و شریف ایران اطمینان می‌دهیم، فرزندان انقلابی شما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش غیور و قدرتمند جمهوری اسلامی ایران و همچنین سایر نیرو‌های نظامی، انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی کشور با استفاده از طرح‌های پدافند غیرعامل و همچنین ابزار‌ها و تجهیزات پیشرفته حفاظتی و امنیتی از تاسیسات، مراکز و مجتمع‌های هسته‌ای کشور حفاظت و صیانت می‌کنند، لذا مراکز هسته‌ای کشورمان در امنیت کامل است.

منبع: روابط عمومی کل سپاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۸ ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
به این میگن ایدئولوژی اسلامی ازنیل تافراط بابیان امام راحل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۷ ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
وقتی میگید مراکز هسته‌ای ما در امنیت کامل هستند تمام بدن من میلرزه برای دانشمندان ونخبگانی که اونجا کار میکنن نگرانم والی اسرائیل سگ کی باشه بخواد کاری بکنه هیچ غلطی نمیتوانن بکنن انشاءالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۷ ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
سردار عزیز
اسرائیل، دنبال سوراخ موش میگرده...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
پاسخ ایران به اسرائیل ..حثیت غرب را زیر سوال برده.. آنان درصد بازگرداندن آن خواهند شد...پس باید تمام سناریوهای احتمالی را در نظر گرفته و آماده باشیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
خدا خیرتان دهد عزیزان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
درود بر نیروهای مسلح و امنیتی کشورم ممنونیم خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
از ابتدا هم باید شرط مبکردید در صورت ادامه اتهامات بی اساس همه تعهدات را زیرپا میگذارید! اگر قراره بدون جنابت قصاص شوبم همان بهتر که دست به جنایت بزنیم. بهترین راه برای بستن دهان باوه گویشان همین است. ان شاء ا.. بزودی خبر ناگهانی اتمی شدن ایران غرب را سکته خواهد داد. دکترین جدید: بمب اتم میسازیم اما فقط برای بازدارندگی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
درستش همینه که ما هم بمب اتم بسازیم........
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۹:۴۱ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
درود خداوند بر شما دلاور مردان ایران .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کل کشور در امنیت نیست‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۰ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جان مادرتون بمب اتم رو بسازید وگرته این رژیم های وحشی مدام تهدیدمون میکنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ایران تا به امروز بمب هسته ای نساخته، قصدشم نداشته، اما بنطرم دیگه وفتشه به ساخت بمب هسته ای رو بیاره.. ما باید برترین قدرت ها باشیم و این با بمب هیته ای کامل میشه، وقتی دشمن شمشیر بدست گرفته ما نبابد با ینگ بریم میدان، اگه بمب هسته ای دارن مام باید داشته باشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
درود
Italy
ناشناس
۱۸:۱۰ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ببین تو رو خدا الکی الکی تو چه مردابی گیر افتادیم حالا حالا باید با کل دنیا بجنگیم به علاوه تحریم های بیشتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساخت بمب اتم مطالبه ملی است. بمب اتم بسازید اگر روسیه و چین هم ما رو تحریم کردند، روی آزادی عبور و مرور از تنگه هرمز و تنگه باب المندب مذاکره کنید و امتیاز بگیرید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ان‌شاءالله خدا حفظتون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
خدا قوت و جانم فدای رهبر و ایران
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۶:۲۷ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
اینکه درباره یک تهدید گفته بشه در "کجا" پاسخ می دهیم یا "فوری" جواب می دهیم یا با "فلان ابزار" جواب می دهیم راهنمایی به طرف مقابل هست. بهتره مسئولان به تهدیدات "کلی و مبهم" اکتفا کنند. این مشکل را این چند روز در حرف هاشون می بینم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
بمب اتم بسازید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
مراکز هسته ای که باید در امنیت کامل باشد همه جا در امنیت کامل هست ولی گاهی دشمن با تفکرات و فعالیت ها امنیت را بهم میزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
سلام و درود بر ایران مقتدر هسته ای و نظامی دانش بنیان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
این رژیم خونخوار وسگ هار عجله داره تا از صحفه روزگار وجهان حذف بشه وتنش بدجور میخواره عزیزان سپاهی ارتشی ونیروهای مسلح عزیز ما باید با دستور رهبری عزیز بساط اینها را برای همیشه برچینند تا جهان ومردم مظلوم نفس راحت بکشن
آخرین اخبار