حمایتی که برای اسرائیلی‌ها هم قفل بود/ وقتی اردن برای دفاع از صهیونیست‌ها مردم خود را به خطر می‌اندازد!

حمایت اردن از اسرائیل در زمان حمله ایران به سرزمین‌های اشغالی باعث تعجب صهیونیست‌ها شده است.

بامداد ۲۶ فروردین، ۱۳ روز بعد از حمله ۱۳ فروردین اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق پایتخت سوریه، سرزمین‌های اشغالی شاهد غرش موشک‌ها و پهپاد‌های ایرانی بودند.

پس از حمله ایران به اسرائیل اعلام شد که ۱۰ کشور به کمک این رژیم رفته بودند تا بتوانند جلوی موشک‌ها و پهپاد‌های ایرانی را بگیرند؛ امری که در آن موفق نبودند.

پس از پایان حمله مشخص شد که برخی کشور‌های منطقه مثل اردن که یک کشور عربی و مسلمان است به کمک صهیونیست‌ها شتافته است پس از آن خبر‌هایی هم از کمک عربستان سعودی منتشر شد که بعدا تکذیب شد.

أیمن الصفدی، وزیر امور خارجه اردن در گفتگو با سی ان ان اذعان کرده که کشورش شماری از پهپاد‌های پرتاب شده از سوی ایران به سمت اراضی اشغالی را رهگیری کرده است.

برخی از منابع خبری نوشتند که مشارکت اردن برای دفاع از رژیم اشغالگر قدس تاثیر منفی بر امنیت این کشور گذاشت، چون رهگیری برخی از موشک‌ها باعث سقوط قطعات عظیم بر فراز مناطق مسکونی در امان پایتخت این کشور شده است.

ملک حسین پدر عبدالله دوم پادشاه فعلی اردن که دوستی با صدام دیکتاتور معدوم عراق را در پیش گرفته بود عمرش قد نداد تا ببیند رفیق شفیقش چگونه توسط آمریکایی‌ها سرنگون شد، اما پسرش با اینکه سرنگونی صدام را دید همچنان از رفتار آمریکایی‌ها در منطقه درس عبرت نگرفته و برای حفظ خود به فرمان آمریکا به کمک اسرائیل رفته است.

این در حالی است که اردن اقدام خاصی برای مردم مظلوم غزه که هفت ماه است زیر وحشیانه‌ترین حملات رژیم صهیونیستی قرار دارند، نکرده است.

اسرائیل به دنبال یارکشی در منطقه است

شهریار حیدری، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره حمایت اردن از اسرائیل گفت: با توجه به عملیات روانی و سیاسی که دارد شکل می‌گیرد اسرائیل به‌دنبال این است که بخشی از کشور‌های منطقه را همراه خود کند مثل اردن که کار بسیار زشتی انجام داد، چون ما داریم از ملت مظلوم فلسطین دفاع می‌کنیم.

شهریار حیدری

وی اظهار کرد: اگر جمهوری اسلامی امروز درگیر این جنگ است تمام کانون این موضوع به دفاع ملت مظلوم فلسطین برمی‌گردد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: باید کشور‌های عربی محور دفاع از فلسطین می‌بودند، چون بحث حمایت از مردم مظلوم مسلمان است و باید هر هزینه‌ای که داشته باشد هزینه آن را بدهیم، اما کشوری مثل عربستان و کشور‌های عربی منطقه باید از حمله ایران به اسرائیل استقبال و حمایت می‌کردند و اگر خودشان جرات ندارند و عرضه مقابله با رژیم صهیونیستی را ندارند حداقل باید از جمهوری اسلامی که قدرت و شجاعتش را دارد حمایت کنند.

حیدری افزود: اینکه برخی کشور‌های عربی گاهی اوقات توسط غرب تطمیع سیاسی می‌شوند و پنهانی با یکدیگر همکاری می‌کنند باید برای مسلمانان آشکار شود کمااینکه رژیم صهیونیستی مورد تنفر تمام مردم دنیاست.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس با بیان اینکه از نظر منطقه‌ای رژیم صهیونیستی کار اشتباهی کرد، گفت: باید دو موضوع را در کنار هم ببینیم یکی اینکه اسرائیل دارد بخشی از کشور‌های عربی را با خود همراه می‌کند دوم اینکه به رابطه ایران و عربستان خدشه وارد کند که اگر چنین موضوعی صحت داشته باشد بیش از همه عربستان باید رفتارش را تغییر دهد و عذرخواهی کند کمااینکه این موضوع همچنان قابل ارزیابی است و صحت و سقم آن مشخص نیست.

وی با اشاره به تهدید کابینه امنیتی اسرائیل برای حمله به ایران اظهار کرد: آمادگی ما برای پاسخ متقابل بسیار بالاست لذا بهتر است دست به اقدامی علیه ایران نزنند، چون پاسخ محکمتری دریافت می‌کنند.

حیدری تصریح کرد: آمریکا در عین اینکه به اسرائیل می‌گوید دست به اقدامی علیه ایران نزند، اما به‌طور تمام قد از این رژیم حمایت می‌کند و در حمله ایران به اسرائیل پدافند هوایی و سیستم‌های راداری خود را در اختیار اسرائیل قرار داده بود و حمایت‌های نظامی و کمک‌هایی که به صهیونیست‌ها کرده اثبات می‌کند آمریکا در کنارش است.

رژیم صهیونیستی که همواره به‌دنبال یارکشی برای خود در منطقه برای مواجهه با ایران بوده است سعی می‌کند از کشور‌های عربی حوزه خلیج فارس برای خود متحد درست کند تا بتواند از پایگاه‌های این کشور‌ها برای مقاصد شوم خود علیه ایران استفاده کند.

طناب پوسیده آمریکا و اسرائیل برای اردن

فداحسین مالکی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: پس از حمله ایران به اسرائیل موج انزجار در جهان اسلام از اردنی‌ها بیشتر شد. اردن مثل خیلی از کشور‌های عربی به این موضوع پی خواهد برد که با طناب پوسیده آمریکا و اسرائیل نمی‌تواند کاری به پیش ببرد و قطعا آن روز خواهد رسید.

فداحسین مالکی

مالکی افزود: از دید ما هر کشوری در حوزه خلیج فارس بخواهد پایگاه‌هایش را در اختیار اسرائیل قرار دهد یقین داشته باشد که شریک این رژیم است و این تعریفی است که ما در استراتژی خود داریم.

وی تاکید کرد: اگر کشور‌های حوزه خلیج فارس پایگاه‌هایشان را در اختیار صهیونیست‌ها قرار دهند ایران به آن پاسخ می‌دهد یعنی از هر پایگاهی که بخواهند علیه ایران حمله‌ای صورت بدهند همان پایگاه را خواهیم زد و آن کشور ضرر خواهد کرد.

حمایت پرهزینه

حمایت اردن از اسرائیل برای خود اسرائیلی‌ها هم قفل بود، چون نیمی از جمعیت اردن را فلسطینی‌تبار‌ها تشکیل می‌دهند و این امر باعث می‌شود که این کشور در خصوص فلسطین سیاست‌های خاصی را داشته باشد گرچه اردن در جنگ غزه حمایت خاصی از مردم فلسطین انجام نداده است و به رساندن مواد غذایی اکتفا کرده است که این موضوع باعث اعتراض فلسطینی‌تبار‌های ساکن در اردن شده است.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز در گزارشی اعلام کرده که اقدام اردن برای دفاع از اسرائیل و درگیر شدن با ایران تعجب‌برانگیز است چراکه در ظاهر روابط سرد است، اما حمله ایران اتحاد واقعی آنها با ما را آشکار کرد و جنگنده‌های اردنی از اسرائیل دفاع کردند.

هاآرتص دیگر رسانه اسرائیلی هم نوشته است کشور‌های عربی که در برابر حمله ایران در کنارآمریکا و اسرائیل قرار گرفتند، حالا با پیامد عمل خود مواجه‌اند.

ملک عبدالله دوم پادشاه اردن با حمایت همه‌جانبه از اسرائیل در برابر حمله ایران نشان داد که متحد اصلی رژیم صهیونیسی در بین کشور‌های عربی است و از آنجا که در کشور‌های عربی مردم رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسند چهره خائنانه وی برای همگان آشکار شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
از مجامع بین‌المللی و کیفری نیز مصرانه خواستار تشکیل پرونده برای جنایتکاران جنگی و عوامل نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه و محاکمه عادلانه و معرفی آنان به افکار عمومی که باعث شرمساری شدید اخلاقی جامعه بشری شده‌اند، هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
از مجامع بین‌المللی و کیفری نیز مصرانه خواستار تشکیل پرونده برای جنایتکاران جنگی و عوامل نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه و محاکمه عادلانه و معرفی آنان به افکار عمومی که باعث شرمساری شدید اخلاقی جامعه بشری شده‌اند، هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
احتمالا سفیانی اهل اردن است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
۱۸:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
وقتی ایران میزندمحکوم میکنندولی وقتی اسراییل میزنداروپا دعوت به خویشتن داری میکندغلط میکنیداتحادیه اروپای تروریست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۷ ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
اردن که جای خود داره ما تو کشور خودمون هم اصلاح طلبها یواش یواش زبونشون باز شده و فقط غیر مستقیم دارن ایران را محکوم میکنند و هنوز هم مردم را میترسونن. این جماعت بی همه چیز اصلاح طلب فقط کارشون دزدی وفساد و وو در کنار ترساندن مردم از جنگ هست چرا که ملت را از روز اول تا الآن مدام به ترس از دشمن وا داشتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
نگاه به تیپ این حیوانات نکنید در زیر جلد این کت شلوار وکراوات بوزینه های بدون دم که موهای خود را با آهک از بین بُرده وانسان نما شده اند وضد بشر وانسان هستند فقط پولدارند دریغ از یک ذره عقل
United States of America
ناشناس
۱۹:۰۴ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
این پیام به شماست که انقدر کاسه داغ تر از آش نباشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
در خصوص اردن، انتظار این بود که پیام شدید لحن دیپلماتیک به سفیر آن کشور برای همکاری علنی آن کشور با دشمن ایران داده شود. اما تا این لحظه چیزی در این مورد نشنیدیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ده کشور رفتن جلوی پهپادهای ایران رو بگیرند خاک تو سرشون ،زندهباد ایران وایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
دولت پاکستان ، مردم خودتون حقتون میزارن کف دستتون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ترکمنچای بعدی در راه ایت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
صهیونیست بی شرف چرا باید حاکم بلاد اسلامی باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
نظرات رو خوندم. چند نکته در ادامه خدمت دوستان عرض میکنم:
اردن هم پشتیبانی داعش رو به عهده داشت و هم نقش پایگاه آمریکا رو در منطقه بازی میکنه مثل امارات و عربستان و حتی ترکیه. پس یک تهدید جدی است.
اینکه این کشورها ادعای عرب بودن و حمایت از فلسطین رو دارند جای تعجب هست که چرا در کنار اسرائیل علیه فلسطین ایستادند.
پس از فروپاشی عثمانی این خاندان های خائن توسط انگلیس بر سر کار گذاشته شدند تا منافع اونها تأمین بشه در قبالش سلطنتشون رو تضمین کنند.
ایران در قبال تهدید علیه امنیت ملی و تمامیت ارضی هر اقدامی ازش بر میاد باید انجام بده تا امنیتش تضمین بشه. دقت کنید که پاکستان تروریست ها رو پناه داده بود و چون با ما همکاری نکرد طبق قوانین بین المللی مبدا تهدید رو زدیم. در خصوص اردن هم این کشورها از حمله مطلع و هماهنگ شدند ولی خیانت کردند. میتونستند مثل عراق اجازه عبور بدند یا به عبارت بهتر همکاری و مشارکت کنند ولی اردن ثابت کرد که صهیونیسته.
در آخر آدم به خاطر سیر کردن شکم خودش یا خانوادش تن فروشی نمیکنه. این فقط از حیوانهای پست فطرت بر میاد. پس به ایران خرده نگیرید که چرا مثل اردن و عربستان و امارات روسپی اسرائیل و آمریکا نشده.
Iran (Islamic Republic of)
بهرام رجبی
۱۶:۱۰ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ای نامرد ما باید به کمک تو در جنگ با اسرائیل می آمدیم . ننگ ابدی بر تو و پدرت مردم مسلمان اردن نه چندان دور جواب این بی شرفی را خواهند داد.
Iraq
ناشناس
۱۶:۰۶ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
الحمدالله بخاطر هفت اکتبر
ذات خبیث و شیطانی منافقین برای ساده لوحان و غرب زدگان و غرب گدایان آشکار شد
معلوم شد که کی با حق است و
کی با باطل است
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۵:۵۹ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
نتانیاهو پدرخوانده ملک حسین و اطرافیان احمقشون هست
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۵:۴۲ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
می‌گویند این پسر شاه حسین اردنی ، مادرش انگلیسی است اما من می‌گویم:
پدرش هم انگلیسی است !
می‌گویید نه ؟ بررسی ژنتیک دهد اثبات خواهد شد !
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۵:۴۰ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
اردن خبیث تر از اسرائیل است. همچنان که بعضی دیگر از حکام عرب.
چرا ؟!
زیرا : اسرائیل برای هست و نیستش می‌جنگد و جنایت می‌کند.
اما صفت خیانت را نمی‌توان به اسرائیل نسبت داد. یعنی اسرائیل خبیث و جنایتکار و .... هست اما خائن نیست. در حالیکه اردن بعضی از حکام عرب به شدت خائن هستند. و به ملت خودشان و به مسلمین و به اسلام # خیانت کردند.
حکام اردن مانند فرد تن فروشی عمل کردند که به رایگان خودش را در اختیار دیگران قرار داده!
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۵:۱۵ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
مادر یکی از پادشاه های عرب در زمان پدرش رابطه نامشروع داشت با یک هموطنش , که خود پادشاه هم میدانست.
Iraq
ناشناس
۱۵:۰۵ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
سلطان عبدالله با یک خانم فلیسطینی ازدواج کرده
که بدین وسیله ثابت کند
طرفدار آنهاست ولی در اصل خواسته رد گم کند
از مادر انگلیسی یهودی زاده شده
طبق قانون دین یهود .دین از مادر به فرزندان منتقل میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
از سر ایران یعنی آذربايجان غربی اگه اسرائیل را هدف بگیرید از حریم هوایی اردن موشک ها رد نمیشه و راحت به حیفا میرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
بارها در رسانه ها اعلام کردیم که حضور نیروهای آمریکایی در منطقه غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است که نیروهای آمریکایی حق حضور در منطقه را ندارند.
بارها در رسانه ها اعلام کردیم که حضور نیروهای کشورهای اروپایی در منطقه غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است که نیروهای کشورهای اروپایی حق حضور در منطقه را ندارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
به خدا قسم بیشتر از اسرائیل جنایتکار از اردن نفرت دارم، این عرب های احمق، سال های قبل رو یادش رفته که اسرائیل به آنها حمله کرد؟!
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی ایران دوست
۱۴:۵۵ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
فقط اردن نیست تمام کشورهای عربی همین طور هستند و از ایران بدشان می آید و دشمن ایران هستند. پس ما باید هوای خودمان را داشته باشیم. این کشورهای عربی اگر غیرت داشتند الان وضع فلسطین و مردمش این نبود پس مسئولین و حکومت ایران هوای مردم ایران را داشته باشید و کلاه مان را محکم بگیریم تا نیافتد یاعلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
همگام با صهیونیستها. حمله سرمایه داران از خدا بخیر به افزایش صد برابری اجاره خانه و محل کسب .و........
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۴:۴۳ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
پادشاه و ارتش اردن بیشرفند .شما هم به بهانه اخلاق و مثلا اسلام نظر ما را حذف کن ولی چیزی عوض نمیشه پادشاه و دولت اردن و ارتش اردن بی شرف و بی غیرت و خود فروشند.کیف کشهای بی شرف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
چرا ما یکی از دستگاههای پدافند بومی ساخت داخل رو نمیبریم سوریه که اسرائیل این همه سردار و مستشارمون رو نکشه؟؟
مگه روسیه اس ۳۰۰ نیاورد سوریه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
اینها نوکرند و واقعاً اختیاری از خود ندارند ، ما چون در کشور مستقلی زندگی می کنیم که جز خدا از هیچ کس نمی ترسد و پیروی نمی کند و تجربه زندگی در کشور وابسته ای مثل اردن را عمومأ نداریم ولذا مزه استقلال و وابستگی را بخوبی درک نمی کنیم و تبعا قدر آن را هم بخوبی نمی دانیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه اسرائیلی المالکیه
بیش از ۷۰۰۰ هزار نظامی صهیونیست به اختلالات روانی مبتلا شدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
مردم ایران مشکلات اقتصادی دارن

بیکاری
گرانی
نبود دارو و درمان درست و حسابی
کوچه و خیابونهای بخود رها شده
نبود عدالت در کشور
گرانیهایی که زندگی را جهنم کرده
نابسامانی در اموزش و فرهنگ
رسانه ملی فشل و بیخود
عدم ارتباط با دنیا
و و و
باعث نگرانی و رنج و زحمت همگان شده و کشوری با اینهمه مشکل نباید از جنگ و درگیری نظامی استقبال کند
این سایتها هم یکعده مطالبی میتویسند که بهیچ وجه حرف مردم و گویای حقایق نیست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
حمایت کشور اسلامی هم از جنایتکاران واجب است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
هر کشوری وقتی حریم هوائیش پهپاد و موشک ببینه حتمآ میزنه.
Iran (Islamic Republic of)
کشور اردن جنایتکار به اصطلاح یک کشور اسلامی خیانتکار پس چرا از رژیم کودک کش صهیونیستی کمک، حمایت و پشتیبانی می کند.
۱۳:۵۲ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کشور اردن جنایتکار به اصطلاح یک کشور اسلامی خیانتکار پس چرا از رژیم کودک کش صهیونیستی کمک، حمایت و پشتیبانی می کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
تنها راه اسراییل این است که با ایران هراسی سعی بر خالی شدن صفوف مسلمین کند و بعضی از حکام بی درایت منطقه فریب این ماجرا می خورند ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
از سال 1945 تاکنون جنایت های اسرائیل و متحدانش 100 درصد فقط به خاطر اهانت ها و خیانت های کشورهای به اسلامی بوده است و هم به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
بنظر من ایرون نباید حتی کوچکترین کمکی حتی در بعدها به این کشور کند تا درس عبرتی برا جهان عرب بشود شک ندارم به زودی اردن وارد سیاستهای اسرائیل میشود و توسط اسرائیل و هم پیمانانش اشغال میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
هر چی دنبال کلمه مناسب وضعیت اردن میگردم که حق مطلب رو ادا کنه واقعا پیدا نکردم!
بگم حقیر؟! صغیر؟! آویزون دورگه ی خائن روباه صفت؟!
واقعا کلمه ی مناسب پیدا نمیکنم!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
تصویرش مثل بچه هایی که داره به بزرگترش درس پس میده و قوپی می آید ، بد بخت سر سپرده
Iraq
ناشناس
۱۳:۲۲ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
هفت اکتبر پرده ها از جهره ا اشخاص منافق را برداشت
و طرفداران باطل آشکار شد
درست مثل دوران کربلا
الان حق انتخاب داریم که بین حق و باطل
یکی را قبول کنیو
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
K nasiri
۱۳:۲۱ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
این خائن با پخش مواد غذایی پوسیدە و تاریخ مصرف گذشتەش هم خواست ملتها رو فریب بده اما حالا معلوم شد بە کی خر سواری میدە
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
۱۴:۴۴۲۹ فروردين ۱۴۰۳
وزیر خارجه انگلیس: اسراییل به ایران حمله می کند
در پاسخ به وزیر خارجه انگلیس جنایتکار
اسرائیل کوچکترین اقدامی علیه ما کند تل‌آویو را با خاک یکسان می‌کنیم اگر اسرائیل کوچکترین اقدامی علیه ما کند تلاویو را با خاک یکسان کرده و اجازه به نتانیاهو نمی‌دهیم. اخیرا نتانیاهو در کنفرانس امنیتی مونیخ آهن پاره‌ای را درآورده و گفته این قطعه‌ای از پهپاد ایران است و اگر ما بخواهیم می‌توانیم علیه ایران اقدامی انجام دهیم. ما به آنها می‌گوییم اگر کوچکترین اقدامی علیه ایران انجام دهند تل آویو را با خاک یکسان و فرصت فرار به نتانیاهو نمی‌دهیم. امروز دشمنی مثل نتانیاهو با پرونده فساد اقتصادی و دشمنی مانند ترامپ با پرونده‌های فساد انتخاباتی در مقابل ما قرار دارند که به فضل پروردگار ما هر دوی آنها را سر جای خودشان می‌نشانیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
حسین امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه کشورمان در استانبول به دنبال چیست؟
و این در حالی است که ترکیه جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 2011 تاکنون از تروریست های داعش و سایر گروه های تروریستی در سوریه و عراق همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
اردن مقصر نیست
مسئولین ایران مقصر اصلی هستند که با سران و مسئولان اردن گفت وگو و همکاری می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
آمریکا جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار به همراه برخی کشورهای عربی جنایتکار از سال 1917 تاکنون از جنایت های صهیونیست ها جنایتکار همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۲:۴۷ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
اتفاقا اردن به درستی عمل کرد
اون احمق هایی که اسمان ایران رو مسیر پرواز موشک های روس کرده بودن باید یاد بگیرند
جمهوری اسلامی یک غده سرطان در کل دنیا شده و در همه جنگ ها داره دخالت میکنه که حتی مردمشم دیگه قبولش ندارند وای به حال دشمن
ضمنا دشمنی نظام دیکتاتوری فعلی با تمام کشورهای عرب پابرجاس و در فرصتی اگر بشه همه این کشور ها رو به سرنوشت عراق و سوریه و لبنان مبتلا میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
تل‌آویو تصور نمی‌کرد پاسخ ایران به حمله به کنسولگری دمشق تا این اندازه شدید باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
این سکوت وترس وزارت امورخارجه ما جای تعجب داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
همه دنیا هم قفلند که چرا شما مردم ایران رو ول کردید و چسبیدیم به غزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
اردن جنایتکار به خاطر کمک، حمایت و پشتیبانی از اسرائیل با مجازات شود.
اردن جنایتکار به خاطر همکاری با اسرائیل با مجازات شود.
Iran (Islamic Republic of)
دلدار ایران
۱۲:۳۲ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
از آسمان اردن بدون اجازه و پرداخت عوارض استفاده میکنید و انتظار دارین برا شما فرش قرمز پهن کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
سوال اینجاست که آیا حضور نیروهای آمریکا در عراق و سوریه از سال 2011 تاکنون نقض قوانین بین المللی نیست و محسوب نمی شود.
سوال اینجاست که آیا حضور نیروهای اروپا در سوریه از سال 2011 تاکنون نقض قوانین بین المللی نیست و محسوب نمی شود.
سوال اینجاست که آیا حضور نیروهای ترکیه در سوریه از سال 2011 تاکنون نقض قوانین بین المللی نیست و محسوب نمی شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
و این در حالی است که پهپادهای اسرائیل بارها از حریم هوایی کشورهای عربی و جمهوری آذربایجان باکو وارد ایران شده اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
سوال اینجاست که آیا حضور نیروهای آمریکا در عراق از سال 2003 تاکنون نقض قوانین بین المللی نیست و محسوب نمی شود.
سوال اینجاست که آیا حضور نیروهای انگلیس در عراق از سال 2003 تاکنون نقض قوانین بین المللی نیست و محسوب نمی شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
سوال اینجاست که آیا حضور نیروهای ترکیه در شمال سوریه و شمال عراق نقض قوانین بین المللی نیست و محسوب نمی شود.
Iran (Islamic Republic of)
آمریکا، اروپا و ناتو با کدام قانون و مجوز وارد خاک اردن شده اند
۱۲:۲۵ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
آمریکا، اروپا و ناتو با کدام قانون و مجوز وارد خاک اردن شده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
باورکنیدتوکل فضای مجازی همه دنیا دارن از ایران حمایت میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
مرگ بر اسراییل درودبررزمندگان اسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
و این در حالی است که متأسفانه امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران از سال 1400 تاکنون بیش از هزار بار با حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و دیگر گروه های تروریستی مذاکره، گفت وگو، ملاقات، دیدار و همه جانبه همکاری کرده است و همچنان نیز ادامه می دهد چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
و این در حالی است که متأسفانه امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران از سال 1400 تاکنون بیش از هزار بار با حامیان اصلی صدام مذاکره، گفت وگو، ملاقات، دیدار و همه جانبه همکاری کرده است و همچنان نیز ادامه می دهد چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
مشکل اصلی ایران از سال 1359 تاکنون این است که متأسفانه مسئولین خیانتکار همه جانبه با دشمنان درجه یک ملت ایران همکاری می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

مشکل اصلی ایران از سال 1359 تاکنون این است که متأسفانه مسئولین خیانتکار همه جانبه با دشمنان درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی همکاری می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
چرا مردم اردن نمیریزن تو خیابون این عیاش بی شرف رو بندازن بیرون
Iran (Islamic Republic of)
اردن جنایتکار در جنگ تحمیلی 8 ساله همه جانبه از صدام دیکتاتور کمک، حمایت و پشتیبانی کرده است.
۱۱:۵۷ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
اردن جنایتکار در جنگ تحمیلی 8 ساله همه جانبه از صدام دیکتاتور کمک، حمایت و پشتیبانی کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
شاید شما سپتامر سیاه اردن یادتون رفته ولی اونا فراموشش نکردن
Iran (Islamic Republic of)
اردن از سال 1917 تاکنون شریک جرم جنایت های صهیونیست ها در فلسطین بوده است.
۱۱:۵۵ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
اردن از سال 1917 تاکنون شریک جرم جنایت های صهیونیست ها در فلسطین بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون تروریست های مورد حمایت آمریکا و متحدانش از طریق اردن وارد سوریه و عراق می شوند و همچنان نیز ادامه دارد.
اردن یکی از حامی اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق و منطقه بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کل خبرهاتون شده حمله حمله حمله اینقدر کش می دهید وعده پاسخ را می گیرد بس کنید اسرائیل این همه مقام های بلند پایه ایران زد اونها همین کار شما می کنند صبح تا شب تیتر خبرهاشون بود ؛خدا وند می فرماید هیچ وقت هیچ وقت مغرور نباشید که حالتون را می گیرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
اشکال ندارد خواهی نخواهی اسراییل نابود خواهد شد واین مرتجعین بعداز آن نمی توانند بگویند ما طرف ملتهای مسلمان هستیم وبه فلسطین کمک کردیم حق باطل مشخص شد ودروغ آنها روشد پس مشخصا بعد از اسراییل ملت مسلمان بر سر آنها آوار خواهند شد وبه خفت وخواری زندگی ننگین آنها به پایان خواهد رسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
همیشه در طول تاریخ اعراب به ایران ضربه زدن این تاریخ داره میگه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۳۶ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
از این نطفه انگلیسی تبار چه انتظاری دارید پدر گور بگور شده اش با صدام اولین شلیک توپخانه به ایران را انجام دادند
Iran (Islamic Republic of)
مهدی نگهداری
۱۱:۳۳ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ای کاش حضرت اقا به مردم مجاهد و انقلابی اونهایی که مسلمان واقعی و دلسوز هستند پیام بدهند و از مظلومیت غزه و اقدام خائنانه دولت کثیف اردن تو اینکار صحبت کنند
Italy
ناشناس
۱۱:۳۲ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
وقتی حرف از عدم مشروعیت بین المللی جمهوری اسلامی حرف میزنیم یعنی همین که هیچ کشوری رفتار و دخالت شما در امور بقیه کشورها رو بر نمیتابه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
پادشاه اردن سگ اسرائیله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
من مدتی با عربها زندگی کردم عرب و عجم باهم جور نیست اینها دشمنی با قوم ایران دارند که در خون آنهاست اگر ظاهرا بعضی هایشان چیزی نمی گویند بدانید آتش زیر خاکستر هستند نه مردم و ملت فلسطین نه سوریه نه سعودی کویت وو و. با ما دوست و یکی نمی شوند همگی دشمن ما ملت ایران. و شیعی هستند
Iran (Islamic Republic of)
حسنی
۱۱:۲۱ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
این لعنتیها حاکمان عرب فقط به بقای حکومت خود تحت حمایت غرب هستند ارتش اردن و مصر فاسدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
لعنت بر جنگ افروز
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۱۸ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
با پایان یافتن جنگ جهانی اول و تسلط انگلیس و فرانسه بر منطقه دولت های عربستان و عراق و اردن و مقدمات اسرائیل توسط انگلیس، و دولت های سوریه و لبنان توسط فرانسه تاسیس شدند. در دهه‌ ۴۰ میلادی ملت های سوریه و تا حدودی لبنان با مبارزات مسلحانه خودرا از استعمار فرانسه رها کردند. عراق هم با کودتای سال ۱۹۵۸ توسط سرهنگ عبدالکریم قاسم از استعمار انگلیس رهائی یافت اما سه سال بعد عبدالکریم قاسم توسط بعثی ها سرنگون و کشته شد و حکومت تا چند دهه در دست بعثی ها بود تا در سال ۲۰۰۳ صدام جنایتکار با حماقت های خود عراق را تحویل آمریکائی ها داد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
اگــــــــــر بــرفرض صـــهــــیـــــون بــــــی پـــــدر حـــــرامــــی بـــا تـــوســـل به کــــمــــکهـــای اطــــلاعـــاتــــی جــــاســــوســـــی و پــشـــتـــیــــبــــانــــی تـــــجــــهـــــیـــــزاتــــــی قـــــدرتـــــهــــای فـــــــــاســــــد بـــیــــن الـــمــلـــلــی و نــــــوچـــــه هــــای بــــی ریــــشــــه و بـــــــی نـــــــامــــــــوس وبــــــی وطـــــــن داخـــــلــــی و خــــارجــــی ، خــــبــــطـــی انـــجـــام دهـــــــد، درســــت اســـــت کـــه بـــــــه نـــــــــوعــــــی ضــــــعـــف بــــــــازدارنــــــدگـــــــــی مـــــــا حـــســـاب مـــــــی شــــود! ولـــی بـــــهــــتریــــن واکنــــش ایــــــران (بـــــه از غـــــیــــر از شــــــدت و ســــرعت و دقــت و ...) کــــــه حــقـــیــــقــــتــاً بـــــاعـــث بــــــــــــــــازدارنــــــــدگـــــــــی ابــــــــدی! شــــــود چـــــیـــــزی جــــــزء نــــــــابـــــــودی کــــــــامل رژیـــــــم ســـفـــاک صـــهـــیــــونـــیـــســــتـــــی نــــــــــخــــــواهــــــد بـــــــــــود غــــــیــــر از ایــــــن بــــاشـــــــد احـــــتـــــمـــال اســـتـــفـــاده از ســـــلاح غــــیــــر مـــــتــعارف تــــوســــط ایـــــن حــــرامـــــیــــانــــی کــــه هــــمــــه قـــــوانــــــیـــــن بــیـــن الـــــمــــلـــــلـــی را زیـــر پــــــا مـــــی گــــــــذارنــــــد وجـــــود دارد! چـــــــرا کــــه کــــــشـــــتار و نـــسل کــــشـــــی ایــــن جــــنـــــایــــتــــکــــاران بـــــه کـــــمـــک شــــیــــاطــــیــــن عـــالـــــم ایــــــن مـــجـــــــوز هــــولـــنـــاک را خـــــیـــلـــی وقـــت اســـت بـــــرای ایــــن غـــــده ســـــرطـــــانـــــی صــــــــــــــــــــادر کـــــــــرده !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
حکومت هاشمی ها در اردن به خاطر خیانت به عثمانی و تن فروشی به انگلیس بود.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۱:۰۳ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
فراموش نکنید زمانی که سنگ بنای تاسیس اسرائیل طبق دکترین بالفور ملعون( وزیر امور خارجه انکلیس) گذاشته شد در همان زمان تاسیس دولت های عربستان و اردن توسط انگلیس در دست اقدام بود. فیلم لورنس عربستان را ببینید.
United States of America
ناشناس
۱۱:۰۱ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
اردن پست‌فطرت و حرامزاده‌اس اعراب حقشون مثل سگ برای آمریکا و اسرائیل دم تکون بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
غزه هم عرب هستندپس چرا؟
United States of America
ناشناس
۱۶:۲۶ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
مطمنا مردم اردن دل خوشی از پادشاه خائنشون ندارند و نباید از کلمه اعراب استفاده کرد چون همین مردم فلسطین که با دیدن موشکهای ایران بر فراز اسراییل شعار لبیک یا ایران و لبیک یا خامنه ای سردادند هم اعراب هستند مردم لبنان هم از اعراب هستند و همچنین عراق ،سوریه،یمن،عمان که روابط نزدیکی با ایران دارند. پس لطفاً مردم کشور های عربی را با مسولینشون جمع نبندید. ما هیچ مشکلی با ملت های کشور های عربی از جمله اردن امارات مصر و بحرین که روابطشون رو با اسراییل عادی سازی کردند نداریم بلکه مشکل ما با سیاست های دولت های این کشور هاست نه با مردمشون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
این عبداالله همان فرزند سفیانی به احتمال زیاد خواهد بود که چهره و شخصیتش را دارد . بر پدر بی پدرش لعنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
XXXX رو پیشانی ملک عبدالله و قبر ملک حسین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ایران باید هوشیارتر عمل کند ابتدا باید دشمنان و خودفروختگان داخلی را با جرات تمام زیر نظر داشته ورود کند ابتدا باید اینها قبل از نابودی دشمن خارجی سرکوب و نابود بشوند و کشورهای عربی را با بی اطمینان کامل رصد کرد و آماده باش کامل بود و تمامی گزینه های پاسخگویی و با بررسی شرایط و توان کشورهای متخاصم اقدام کرد. خود شیفتگی و بی توجه به توان واقعی دفاعی کشور باعث شکستشان خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
یعنی می‌فرماید تو ایران مطلوم نیست که شما. ازش دفاع کنید همه کشور اطراف مظلومند بجز ملت ایران واقعا شما فکر میکنید که در پنجاه و صد سال آینده همین چرت وپرت ها خونده میشه همینجور که الان من وشما تاریخ گذشته را میخوانیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کاملاً درسته چرت و پرت می گی ولی چرت و پرت های خودت را حمل بر دیگران نکن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
خودتاخسته نکن تااون موقع انشالله اخرالزمان‌شده منجی مردم‌امده وهمه دنبال ایشون هستن برای یاری وعلم‌اموزی نه توگوشی گشتن
Iran (Islamic Republic of)
اردن جنایتکار کشتار و نسل کشی بیش از 38هزار انسان را در غزه نادیده گرفته است
۱۰:۳۰ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
اردن جنایتکار کشتار و نسل کشی بیش از 38هزار انسان را در غزه نادیده گرفته است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
با توجه به شهادت بیش از 300 تن از سرداران سپاه اسلام از سال 2011 تاکنون در سوریه توسط رژیم وحشی و جنایتکار صهیونیستی از برادران معظم سپاه قدس درخواست می‌شود پاسخ درخور شأنی به این ددمنشی صهیونیست‌ها داده شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
پدرش ملک حسین روشن کردند سیگار با اسحاق راببین نخست‌وزیر اسرائیل هست و بعد یکی از طرفداران صدام حسین بود در زمان جنگ ایران وعراق و خودشان از خانواده‌ها هاشمی حساب می‌کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
اردن جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 2011 تاکنون از تروریست های داعش و سایر گروه های تروریستی در سوریه و عراق همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
حمایت شما از ۵۰۰ هزار فلسطینی نکبت هم به قیمت زندگی ۸۰ میلیون ایرانیه.
معنی این چیه دیکتاتورهای لعنتی
نفرین و لعنت به شما
انشالا که از حرص و بغض تون بترکید و به درک برید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
مسلمان باشی این حرف رو نمیزدی یا ترسو و بزدل و ذلت پذیری یا منافق ویهودی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
یا شما نادانی یا مزدور ، صهیونی که به انسانهای بک کشور رحم نکرد و اشغال کشتار راه انداخته به دیگر کشور ها با عدالت و یا حقوق بشر را رعایت کند ، اگر ترس کشته شدن خفت برای همان اعراب دور اسراییل آورده ، دیکتاتوری عقیده همان صهیونیست هاست و اکر آب بریزی در آسیابش معلوم یا مزدوری یا احمق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
توی بدبخت عقده ای کی هستی و از کجا پیام دادی؟!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
عزیز قرصها را به موقع بخور هر چند وقت یکبار هم دکتر برو شاید باید دز و یا نوع دارو را عوض کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
بچه اسرائیلی یا صهوینستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
بخاطر زندگی آرام باید با نا آرامی جنگید اسرائیل ها ظالم ودشمن عدالت ها هستند
Iran (Islamic Republic of)
بابک
۱۴:۳۰ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
قرص فشار بخور رفیق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
اگر انسان هستی باید از مظلوم دفاع کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
نکبت‌تویی وجدآبادت حسودبی چشم وروصفتت رابه دیگران نسبت نده براچی بایدبه امثال شماتوجی بشه وقتی بیشترتون ضدایران ورهبروسپاه هستین وقتی برای یه دختراجنبی که کشته شدچه خراب کاری هاکه نکردین وچقدرپلیس وبسیجی بیگناه شهید شدن فلسطین که وچه موقع چنین ننگ هایی داشته پشت به کشورشون کردن اوناازخیلی ازایرانی های به اصطلاح مسلمان کاذب ضدولایت بهترن توقع یاری ازدولت نداشته باشن اونا که اغتشاش کردن وضدایران‌ورهبرن yjcبه قران قسمت میدم‌پست منابزارمدیونی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
فعلا که توی آشغال در حال ترکیدن هستی.
یک موی همان فلسطینی ها شرف داره به هزار تا مثل توی پست فطرت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
بی شرف صهیونیست

ما ملت اینطور که شما صهیونیست ها فکر می کنید فکر نمی کنیم

بله شما صهیونیست ها دقیقا مانند اختلاس گرانی هستید که 3000میلیارد از بیت المال را غصب می کنند و یا زمین 4200 متری را با امضای جعلی غصب می کنند ،هستید

ما با غاصب و اختلاسگر و زمینخوار هبچ نسبتی نداریم شما هم یا صهیونیست هستید یا مثل صهیونیست ها

ما مردم یار مظلومان هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
غربزده ،اسرائیل از زمان خشایارشاه با ایران درگیر است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
فعلا که تو وارباب هات دارید از حرص وبغض به درک واصل میشید....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
از پادشاهی که مادرش یک یهودی صهیونیست است نباید انتظار دفاع از مردم مظلوم فلسطین را داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
طبق دین یهود
یهودی شدن از طریق مادر یهودی به فرزند انتقال می یابد و امکان تشرف به دین یهود وجود ندارد پس این موجود یهودی وسگونیست محسوب میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کسی هست بداند سیاست و برنامه ها و اهداف و ... چنین کشور بیخودی (اردن) دقیقاً چیست !؟ خوردن و خوابیدن و خیانت ! تبدیل کشور به گــاراژی بزرگ برای شیاطین!؟ ایجاد منطقه حائل در مرزهای شرقی سرزمینهای اشغالی که بعدها به عنوان مثلاً کشور مطرح شد!؟ ایجاد مطبخ پنهان برای آشپزخانه اصلی اشغالگران در جهت پختن سیاستهای نظام سلطه در منطقه غرب آسیا!؟ باک ذخیره سوخت برای آتش افروزی صهیونیستها!؟ قل دوم همسان رژیم جعلی با نقاب فریبنده!؟ و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
اسراییل کشور هایی مثل مصر و اردن امارات و بحرین و .. را بتوسط آنریکا به بردگی گرفت و ترس کشته شدندرا در بین آنها انداخت و در اصل با تاسیس حکومتهای پادشاهی جعلی ، یک عده را برای بردگی و از طرفی سرپرستی به نفع صهیون درست کرده مردمشان هم در حد شلغم و سیب زمینی اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
چه چیز بالاتر از آسایش و امنیت. و رفاه برای مردم اردن . اردنی‌ها خودرا فدای حماقت حماس نکردند .مقصر مرگ هزاران فلسطینی حماس است هرچه میخواید خودتان را فریب دهید .کسی که قدرت حفاظت از مردمش ندارد غلط میکند آنها را در خطر جنگ و درگیری قرار می دهد. حماس اخلاق را همچون جنگش را نیز باخته من نمی دانم تجاوز به ناموس یهود غیر یهود ندارد . آنکه آغازگر جنگ شد باید بداند که جنگ ویرانی و کشتار و خرابی دارد این قانون جنگ است بکش تا زنده بمانی.جمهوری اسلامی با بیشتر از سیصد موشک به اسرائیل حمله کرد آیا نیروی دفاعی اسرائیل در تونل های زیرزمینی قایم شدن یا آن دفاع جانانه از مردم اسرائیل کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
لعنت بر ملک حسین و پدرش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
باید مراقب بود که رژیم صهیونیستی از این بزدلی ذاتی مسئولین اردنی در جهت منافع نامشروع خود استفاده نکند! بدین صورت که کم کم اختلافات بین ایران و اردن را بیشتر و بیشتر کند تا سردمداران ترسوی اردن به این بهانه بتوانند راحتتر از پایگاههای بی شمار نظام قلدر بین المللی به رهبری گاوچرانها در خاک خود برای ضربه زدن به منافع ایران بهره ببرند!
Iran (Islamic Republic of)
مشت آهنین
۰۹:۵۶ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کشورهای عرب حوزه خلیج فارس یکی از ترسوتر و منافق تر هستند، حالا یکی از اونا مثل دیوونه ها کاری کرده که به ضررش تموم خواهد شد.بعضی وقتها یه بیانیه میدن ولی قبل از اون از آمریکا اجازه می‌گیرند که چی بگن.حالم بد شده از این مسلمان صرف نماز خوان،نمازی که هیچ گروهی بهتر از خوارج نخوانده .اگر خداوند این لجنها را تنبیه نکند ،من همان زاده کورش کبیر که هر کجا مظلومی بود پا به رکاب به کمک می آمد،هستم.بدرود
Iran (Islamic Republic of)
لل
۰۹:۵۶ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
تف به شرف نداشته ش
فقط اسم مسلمونو یدک میکشن
حکومت دیکتاتوری و پادشاهی این کشورها هم باید برچیده بشن
Iran (Islamic Republic of)
آشتیانی
۰۹:۵۵ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
این رفتار مایه شرم و خجالت و سرافکندگی برای مردم اردن خواهد بود.
حتی اگر آمریکا جیب مردمشان را پر از دلار کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
شاید خیلی از گناه این همه کشتار و تعرض و اشغالگری و تخریب و ..مردم مظلوم فلسطینی تقریباً در یک قرن اخیر حقیقتاً به پای خاندان جاسوس و فاسد کشور اردن حـــــک!!! شده چرا که اگر در گذشته های دور به دین و زبان و نژاد و همسایگان و شرف و انسانیت و.. پشت نمی کرد الان صهیونیستی نبود که بخواهد این همه گردن کلفت و گردنکش و گستاخ شده باشد
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۰۹:۴۷ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
تعجب ندارد او از زن انگلیسی ملک حسین پادشاه اردن است و دفاع از اسراییل یعنی دفاع از کیان مادری اگر غیر از این بود تعجب داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
باید مراکزی که از اردن به سمت پهپادهای ایرانی شلیک کنند مورد هدف قرار بگیرند تا شاخ نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
نه به اون شوری شوری نه ... نه اینکه بعد از نیم قرن کشوری توانسته اقدامی محدود نه جنگ بر علیه حرامی ترین رژیم در جهان انجام دهد آن هم بعد از تجاوز آشکار به خاکش بعد از نسل کشی و تجاوز گسترده آن هم با اعلام ایران از قبل که خود نوعی اجازه گرفتن است آن هم دفاع به نوعی از کشورهای اسلامی و عربی ...... نـــــه اینکه ما انتظار داشته باشیم حتماً کشوری که ذاتاً خائن است با ما همراهی کند وگرنه تنبیه می شود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
امریکا در اردن مهره قدرتمندی داره که همون پادشاه اردنه !

چهار دهه اخیر هم در ایران مهره های قدرتمندی داشتند !
۱۲
آخرین اخبار