دیدار مسئول کنسولگری روسیه با معاون استاندار

سرکنسول روسیه با معاون استاندار کرمان در خصوص افزایش زمینه‌های همکاری طرفین دیدار کردند.

در دیدار سرکنسول روسیه در اصفهان با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان، ظرفیت‌ها و زمینه‌های همکاری تجاری، اقتصادی و گردشگری با استان مطرح شد. 

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، "آندری ژیلتسوف" سرکنسول روسیه در اصفهان  با حضور در استانداری کرمان با رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان دیدار و گفتگو کرد. 

سرکنسول روسیه، هدف از سفر خود به کرمان را آشنایی با ظرفیت‌های این استان و افزایش همکاری‌های تجاری، اقتصادی و گردشگری طرفین بیان کرد و دیدار با مقامات کرمان را فرصتی برای تحکیم و توسعه روابط دانست.

رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با ابلاغ سلام استاندار که در سفر کاری حضور دارد، به پیشینه تاریخی چند هزار ساله استان پرداخت و گفت: کرمان در بخش‌های گردشگری، معدنی، کشاورزی و اقتصادی، ظرفیت‌های متنوعی دارد. 
وی افزود: سالانه ۱۰ میلیون تن تولید محصولات کشاورزی استان کرمان است و به لحاظ معدنی ۱۰ میلیارد تن ذخایر مس، کرومیت، تیتانیوم، زغالسنگ و ... داریم. 

معاون استاندار کرمان بیان کرد: یکی از اشتراک‌های کشور روسیه و ایران مبارزه با تروریسم است و همه می‌دانیم که پشت پرده اتفاق‌های مسکو و گلزار شهدای کرمان، استکبار بوده است.

برچسب ها: کشاورزی ، سرکنسول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.