معدوم سازی بیش از ۱۸ تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چهارمحال و بختیاری

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری از معدوم سازی بیش از ۱۸ تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در قالب اجرای برنامه سلامت نوروزی و سلامت رمضان در استان خبر داد.

 دکتر صالحی فرد درخصوص فعالیت‌های مدیریت سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی استان در قالب اجرای برنامه سلامت نوروزی و سلامت رمضان (از ۱۵اسفند ۱۴۰۲ تا ۲۵ فروردین ۱۴۰۳) گفت: در این مدت بیش از ۳۵ هزار و ۲۰۰ مورد بازدید و بازرسی از مراکز و اماکن استان انجام شد.

وی افزود: در این مدت ۱۹ واحد مرکز و اماکن متخف بهداشتی با هماهنگی مراجع قضایی پلمب و ۳۰۰ متصدی متخلف بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شدند.


بیشتر بخوانید


صالحی فرد از معدوم سازی ۱۸ هزار و ۳۰۰ کیلوگرم (بیش از ۱۸ تن) مواد غذایی غیرقاب مصرف و فاسد در استان خبر داد و گفت: در قالب اجرای برنامه سلامت نوروزی و سلامت رمضان بیش از ۱۷ هزار و ۵۰۰ بار کلرسنجی آب آشامیدنی از سوی بازرسین سلامت محیط و کار مرکز بهداشت انجام شد.

وی تعداد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی را بیش از ۲۳ هزار و ۶۰۰ مورد اعلام کرد و افزود: همچنین در ایام تعطیلات عید نوروز و همزمان با ماه مبارک رمضان به بیش از ۲۱۵ مورد شکایت مردمی درخصوص رعایت بهداشت رسیدگی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار