لیگ قهرمانان اروپا؛

جنگ ستارگان انریکه و ژاوی در بارسلون/ مادرید‌ی ها به لانه زنبور‌ها قدم می‌گذارند

امشب در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم‌های بارسلونا - پاری سن ژرمن و دورتموند - اتلتیکو مادرید به مصاف هم می‌روند.

در چارچوب دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران تیم‌های بارسلونا - پاری سن ژرمن و دورتموند - اتلتیکو مادرید به مصاف هم می‌روند.

بارسلونا در حالی در ورزشگاه المپیک میزبان پاریسی‌ها هست که در بازی رفت در ورزشگاه پارک دو پرنس موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شود تا با خیالی راحت تری در بازی برگشت به مصاف حریفش برود، اما  هواداران PSG  انتظارات زیادی از شاگردان لوئیس انریکه برای قهرمانی در این رقابت‌ها دارند و مطمئنا آن‌ها برای پیروزی به میدان خواهند رفت.

کیلیان امباپه ستاره پاریسی‌ها در دیدار رفت نتوانست عملکرد تاثیرگذاری برای تیمش داشته باشد چرا که بازیکنان آبی و اناری‌ها به خوبی او را مهار کرده بودند و عملا با این کار خط حمله پاریسی‌ها از کار افتاده بود.

پاری سن ژرمن - بارسلونا

شاگردان ژاوی نیز که قهرمانی در لالیگا را دور از دسترس می‌بینند انگیزه زیادی دارند تا در لیگ قهرمانان به قهرمانی برسند و مطمئنا آن ها نیز با انگیزه زیاد پا به این دیدار خواهند گذاشت.

در دیگر دیدار امشب نیز دورتموند در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک میزبان اتلتیکو مادرید است. دیدار رفت ۲ تیم با نتیجه ۲ بر یک به سود مادریدی‌ها به پایان رسید و مطمئنا زردپوشان آلمانی با حمایت هواداران پرشورشان شب سختی را برای شاگردان دیگو سیمئونه رقم خواهند زد.

اتلتیکو مادرید - دورتموند

۲ تیم در بوندسلیگا و لالیگا برای کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا می‌جنگند  و با توجه به همین موضوع تلاش می‌کنند تا با رسیدن به مراحل بالایی این لیگ قهرمانان اروپا فصل را با نتایج بهتری به اتمام برسانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار