چهار پرونده برای واحد‌های صنفی متخلف در بمپور سیستان و بلوچستان تشکیل شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بمپور در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: چهار پرونده تخلف برای تعدادی از واحد‌های صنفی این شهرستان به علت گران فروشی و عدم درج قیمت برکالا تشکیل شد.

مصطفی محمودزاده گفت: در قالب گشت مشترک نظارتی با حضور بازرسان و نمایندگان اداره صنعت، معدن و تجارت، فرمانداری و دستگاه‌های اجرایی ذیربط تعدادی از واحد‌های صنفی در بمپور مورد بازرسی قرار گرفتند.

وی افزود: در بازدید‌های انجام شده برای تعدادی از واحد‌های صنفی تعداد چهار پرونده با تخلفات گرانفروشی و عدم درج قیمت برکالا تشکیل شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بمپور ادامه داد: پرونده‌های تشکیل شده جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی و اقتصادی باید مراتب را جهت رسیدگی از طریق تماس با مرکز جامع مدیریت یکپارچه پاسخگویی اداره کل صمت استان به شماره ۱۲۴ گزارش دهند.

بمپور از شهرستان‌های تابعه استان سیستان و بلوچستان و مرکز آن شهر بمپور است که تا پیش از سال ۱۳۹۷ به عنوان یکی از بخش‌های تابعه ایرانشهر محسوب می‌شد، اما از سال ۱۳۹۷ از شهرستان ایرانشهر جدا و مستقل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار