استاندار قزوین:

هنر انقلاب اسلامی تاثیرگذار و ماندگار است

استاندار قزوین گفت: هنر انقلاب اسلامی به عنوان یک هنر متعهدانه تاثیرگذار و ماندگار است که باعث شده از ارزشمندترین هنر‌ها محسوب شود.

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در مراسم جشن هفته هنر انقلاب اسلامی با شعار هنر متعهد به حقیقت واقع در عمارت هنر گفت: در مقابل همه کسانی که هنرشان دارای جهت است و با آثار خودشان نقش بسزایی در تبیین و ترویج فرهنگ انقلابی دارند، احترام ویژه قائلم و معتقدم که آثار این هنرمندان همواره در یاد‌ها و خاطره‌ها ماندگار است.

وی اضافه کرد: برای من لذت بخش‌ترین زمان‌ها، سپری کردن اوقات با اهالی فرهنگ و هنر است و علت حضور ما در این مراسم نیز عرض احترام به ساحت هنر و ادب و اهالی فرهنگ و هنر استان قزوین بود.

اعلایی بیان کرد: اعتقاد دارم استان قزوین با توجه به ظرفیت‌های فرهنگ و هنر باید روز به روز بیشتر زیرساخت‌های آن تقویت شده و مورد توجه جدی قرار گیرد.

استاندار قزوین ادامه داد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون مجموعه مدیریت ارشد استان توجه ویژه‌ای به مجموعه‌های فرهنگی و هنری و کانون‌های مرتبط با آنها داشته که در راس آنها اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری قرار دارد.

اعلایی بیان کرد: حوزه هنری قزوین برای کسانی که در راستای هنر انقلابی تلاش و کوشش می‌کنند، باید حمایت‌های لازم و همچنین بستر‌های مناسب را فراهم آورد تا این افراد بتوانند تاثیرگذاری بیشتری بر مخاطبان جامعه داشته باشند.

در پایان این مراسم با حضور استاندار قزوین و خانواده شهید تاج احمدی، تابلوی تمثال شهید علی تاج احمدی به قلم هنرمندانه استاد میری رونمایی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.