انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه و کشف ۱۷۱ کیلوگرم تریاک با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه پس از اطلاع از ورود دو محموله قاچاق مواد به داخل استان، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی سه دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان شده و آنها را پس از مدتی تعقیب و گریز متوقف و نسبت به انجام بازرسی‌های لازم اقدام کردند.

حاجیان تصریح کرد: در بازرسی‌های صورت گرفته از خودرو‌های توقیفی، حدود ۱۷۱ کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف و شش نفر از اعضای هر دو باند را دستگیر و به مراجع قضائی معرفی کردند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه به کشف حدود ۲۵۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ۲۵ روز ابتدایی امسال اشاره کرد و گفت: این مقدار کشفیات در مقایسه با سال قبل که بیش از ۱۱۵ کیلوگرم بوده، ۱۲۱ درصد رشد نشان می‌دهد.

وی با اشاره به انهدام ۱۰ باند توزیع مواد و پلمب ۳۷ واحدی که برای توزیع و مصرف مواد مخدر از آنها استفاده می‌شد، یادآوری کرد: ۱۲۶ خرده فروش نیز دستگیر و تحویل مقامات قضائی شده اند.

حاجیان با اشاره به جمع آوری ۵۳۵ معتاد از سطح شهر‌ها و روستا‌های استان، گفت: پلیس این آمادگی را دارد در صورت فراهم کردن زیرساخت‌ها توسط نهاد‌های مسئول، ظرف مدت ۴۸ ساعت نسبت به جمع آوری همه معتادان متجاهر اقدام کند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار