بیانیه‌ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ‌برای پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، پاسخ قاطعانه سپاه پاسداران به رژیم کودک‌کش صهیونیستی را ارج می‌نهد و آن را برگ زرینی در تاریخ قلمداد می‌کند.

بیانیه‌ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در خصوص پاسخ جمهوری اسلامی ایران به تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در دمشق:

عملیات غرور آفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به حمله وقیحانه صهیونیست‌ها به ساختمان کنسولی سفارت کشورمان در دمشق، اقدامی هوشمندانه در چارچوب قواعد و نظامات بین المللی بوده و مصداق حمیت و غیرت دلاورمردانی است که انفعال و ضعف در برابر دشمن قسم خورده انسانیت را بر نمی‌تابند.

تحقق وعده صادق ایران اسلامی در قبال دشمن صهیونیستی، اولا حرکتی در راستای باز دارندگی و صیانت از تمامیت ارضی بوده و ثانیا پیام گویایی را به این رژیم نامشروع، حامیان و مهره‌های آن مخابره ساخته است. رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه‌های نماز عید فطر امسال بر تنبیه قطعی و قاطعانه رژیم اشغالگر قدس تاکید فرمودند و این هشدار سریعا و در سطحی که موساد و ارتش رژیم صهیونیستی تصور آن را نمی‌کردند، تعبیر شد. شادی برادران و خواهران فلسطینی از این عملیات غرور آفرین و استیصال و سردرگمی رژیم صهیونیستی و حامیانش در قبال حماسه اخیری که ایران اسلامی خلق کرد، مثمره تثبیت گفتمان انقلاب اسلامی و شکل گیری منظومه مقاومت در منطقه است. 

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، پاسخ قاطعانه و محکم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم کودک کش صهیونیستی را ارج می‌نهد و آن را برگ زرینی در تاریخ تحولات منطقه قلمداد می‌کند. این نصرالهی گوارای وجود همه مسلمانان، انسان‌های آزاده جهان و خصوصا مردم ستمدیده نوار غزه باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار