حمایت مردم شیعه و سنی زاهدان از اقدام ایران در تنبیه رژیم اشغال‌گر صهیونیست

جمعی از مردم شیعه و سنی پایتخت وحدت ایران اسلامی، با حضور در میدان فلسطین شهرستان زاهدان از حمله تنبیهی پهپادی و موشکی سپاه پاسداران به سرزمین‌های اشغالی حمایت کردند.

 چند روز پس از حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به عنوان بخشی از خاک کشورمان و به شهادت رسیدن هفت تن از مستشاران قانونی کشور و عدم واکنش صریح جامعه بین المللی به این اقدام غیرقانونی، بامداد یکشنبه ۲۶ فروردین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شلیک پهپاد و موشک به سوی سرزمین های اشغالی، اقدام به تنبیه این رژیم متجاوز کرد.

همزمان با این اقدام مردم پایتخت وحدت ایرن اسلامی زاهدان همانند مردم دیگر نقاط کشور به خیابان‌ها آمدند و با تجمع خودجوش در میادین اصلی شهر از این اقدام سپاه پاسداران حمایت کردند و با سر دادن شعارهایی از جمله مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد، سپاه انقلابی تشکر تشکر؛ ابراز خوشحالی خود را اعلام کردند.

حمایت مردم شیعه و سنی زاهدان از اقدام ایران در تنبیه رژیم اشغال‌گر صهیونیست

حمایت مردم شیعه و سنی زاهدان از اقدام ایران در تنبیه رژیم اشغال‌گر صهیونیست

شیعه و سنی در کنار یکدیگر با در دست داشتن پرچم‌های ایران و فلسطین از این عملیات ابراز خرسندی کردند و از اقتدار نیروهای مسلح تشکر کردند.

معتمد طایفه شاهوزهی   ضمن ابراز خوشحالی از این اقدام سپاه پاسداران اظهار کرد: با توجه به شرایط منطقه و جسارت رژیم کوک کش صهیونیستی در جریان حمله به اماکن کنسولی ایران در پایتخت کشور سوریه و سکوت جامعه جهانی، برای نمایش اقتدار ایران اسلامی، چنین حمله ای لازم بود.

محمد شاهوزهی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی و حامیانش باید بدانند که ایران روی خطوط قرمزش با هیچ کس تعارف ندارد و با هر گونه تعرض به شدت برخورد می‌کند تصریح کرد: زمانی که نیروهای مسلح ایران اقتدار کشور را به رخ جهانیان می‌کشند، ناخودآگاه احساس شعف می‌کنم.

یکی از بزرگان طایفه براهویی اظهار کرد: اگر ماجراجویی‌های رژیم صهیونیستی متوقف نشود و با اقدامات خطرناک آن برخورد نشود، بی تردید شاهد تشدید تنش و بی ثباتی منطقه خواهیم بود.

محمد انور براهویی عنوان کرد: ایادی رژیم صهیونیستی در منطقه پس از واکنش قاطع ایران مبنی بر مقابل به مثل، در منطقه جنوب شرق حملات تروریستی ترتیب دادند تا از مقامات ایران بابت پاسخ به این رژیم جعلی تمرکز زدایی کنند.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان داد که برای حفظ اقتدار کشور از هیچ کوششی دریغ نمی کند، بنابراین باید دشمنان بدانند که سرنوشت‌شان جز نابودی چیزی نیست.

یکی از بانوان زاهدانی نیز عنوان کرد: حمله ترکیبی و تاریخی ایران به اراضی اشغالی علاوه بر تابوشکنی شکست ناپذیری این رژیم جعلی و گنبد آهنین، این خبر را به دنیا مخابره کرد که نباید به خاک ایران و منافع کشور دست درازی کنند.

زهرا شیبک با بیان اینکه عملیات نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نمایانگر افول رژیم صهیونیستی است خاطرنشان کرد: وعده صادق رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که رژیم کودک کش صهیونیستی تنبیه خواهد شد، حامل پیام مهمی برای دشمنان ایران بود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار