نماینده منتخب در شاهرود و میامی:

وقف در حوزه ترویج مطالعه توسعه فرهنگی را به دنبال دارد

نماینده منتخب مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: ورود وقف در حوزه ترویج مطالعه می‌تواند درصد بالایی از چالش‌های فردی و اجتماعی را کاهش دهد و ماندگاری و توسعه فرهنگی را به دنبال داشته باشد.

عجم  در دیدار با مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان گفت: بسته به نیّت واقف می‌توان تقویت نرم افزاری و سخت افزاری کتابخانه‌های عمومی را به صورت مدون هدایت و پیگیری کرد.

وی با بیا اینکه برای تحقق بیشتر کتابخوانی در بین اقشار جامعه شهری و روستایی باید از توان و ظرفیت همگانی استفاده کرد، ادامه داد: شوراها، مردم، مراکز تولیدی و خدماتی برای تقویت بسترها و بنیان‌های کتابخوانی و مطالعه مفید به این عرصه وارد شوند.

نماینده منتخب مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: کتابخوانی و مطالعه مفید زیرساخت‌های فکری و فرهنگی جامعه را متحول می‌کند و در مقابل تهدیدها و آسیب‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی تضمینی روشن است.

وی به نامگذاری فرهنگی و اقتصادی چند سال پیاپی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: در بیانات رهبری سال‌ها اقتصاد و فرهنگ مولفه مرتبط و مورد تاکید فراوان همراه دغدغه کتابخوانی و افزایش دانش و اطلاعات بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار