ثبت مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان

استاندار کردستان گفت: در ۲ سال گذشته در قریب به ۲۰۰ روستای استان مهاجرت معکوس داشته ایم.

 اسماعیل زارعی کوشا امروز به مناسبت گرامیداشت دهه حساب ۱۰۰ امام (ره) و سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با حضور  در اداره کل بنیاد مسکن کردستان گفت: بنیاد مسکن بازوی توانمند دولت در توسعه مسکن روستایی و محرومیت زدایی است.

استاندار کردستان ارائه خدمات در شان روستائیان را، گام جدی برای تحقق مهاجرت معکوس دانست و خاطرنشان کرد: در ۲ سال گذشته در قریب به ۲۰۰ روستای استان مهاجرت معکوس داشته ایم.

وی اعلام کرد: طی ۲ سال گذشته بیش از ۱۲ همت به طرح‌های عمرانی استان تخصیص یافت و تغییر برخی شاخص‌ها نشان از کار مستمر و حجیم دارد.

زارعی کوشا تولید مسکن و رفع محرومیت از مناطق روستایی را از اولویت مهم این نهاد انقلابی در راستای تحقق شعار سال عنوان کرد و گفت: اصلاح برخی قوانین برای رسیدن به رونق اقتصادی و تحقق منویات رهبری ضروری است.

استاندار کردستان یادآور شد: تحقق شعار سال با تولید مسکن و رفع محرومیت روستا‌ها و بسیج امکانات در این راستا ضروری است چراکه حل مشکل مسکن محرومین از دغدغه‌های امام راحل و مورد تاکید رهبری است لذا تحقق این امر نیازمند تلاش، همفکری و برنامه عملی است.

وی یکی از رویکرد‌ها و راهبرد انقلاب اسلامی را مردمی کردن امور در همان روز‌های آغازین پیروزی انقلاب خواند و گفت: تصمیماتی مثل ایجاد حساب صد برای کمک به مسکن محرومان حاکی از توجه ویژه به مناطق محروم و مستضعفین است و نگاه دور اندیش امام خمینی (ره) به حکمروایی مردمی است که در تمامی ابعاد آن نمونه‌ای کم نظیر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.