دستگیری سارقان مسلح محصولات باغی در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: باند ۴ نفره سارقان مسلح که اقدام به سرقت ۶۲۰ کیلو محصولات باغی در اصفهان کرده بودند، دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در پی وقوع سرقت مسلحانه محموله محصولات باغی در اصفهان و شکایت مال باخته، موضوع با حساسیت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.


حسین ترکیان افزود:  در این خصوص تیم ویژه‌ای از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی تحقیقات در خصوص این پرونده  را آغاز کرده و دریافتند که سارقان به وسیله یک دستگاه سمند اقدام به شناسایی خودرو مالباخته کرده و پس از تعقیب وی با شلکیک به وسیله اسلحه شکاری، خودرو را متوقف و محموله آن را سرقت کرده و به سرعت از محل متواری شدند.


او خاطر نشان کرد: کارآگاهان با به کارگیری یک سری اقدامات تخصصی و هوشمندانه پلیسی موفق شدند ۴ سارق را در این ارتباط شناسایی و در عملیاتی ضربتی آنها را در مخفیگاه‌هایشان دستگیر و در بازرسی از محل یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز بکار رفته در سرقت را کشف کردند.


رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: سارقان در تحقیقات کاراگاهان به سرقت مسلحانه محموله محصولات باغی و فروش آنها به یک مالخر اعتراف که مالخر نیز در عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر شد.


او با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه مالخر کلیه اموال مسروقه به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ ریال کشف شد، تصریح کرد: مالخر و سارقان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار