استمرار روند اجرای طرح شناسایی اتباع غیرمجاز در بوشهر

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین استان بوشهر از استمرار روند اجرای طرح شناسایی و  طرد اتباع غیرمجاز از این استان خبر داد.

راضیه علی پور مدیرکل امور اتباع استان بوشهر با اشاره به ادامه طرح شناسایی و طرد اتباع خارجی غیرمجاز در استان گفت: در  سال ۱۴۰۲ چندین مرحله از این طرح اجرا شد و این روند در سال جدید نیز بطور مستمر و با مشارکت نیروی های انتظامی و امنیتی و دیگر دستگاه های ذیربط ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه در طول سال های گذشته گام های موثری در خصوص ساماندهی اتباع صورت پذیرفته اظهار کرد: طرح جامع ساماندهی اتباع که یکی از آنها شناسایی و طرد  غیرمجازین است مورد توجه جدی سازمان ملی مهاجرت است و اداره کل امور اتباع استان بوشهر نیز در این خصوص با جدیت تمام از تمام ظرفیت های موجود برای تسریع در این روند استفاده خواهد کرد.

وی افزد: سه شهرستان گناوه، دیلم و عسلویه جز مناطق ممنوعه هستند و ورود، اسکان و اشتغال اتباع در این شهرستان ها حتی برای اتباعی که دارای مدارک اقامتی هستند نیز ممنوع بوده و در صورت دستگیری نسبت به طرد آنان از کشور اقدام خواهد شد.

مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری بوشهر یادآور شد: تردد اتباع دارای کارت های آمایش به سایر استان ها فقط با برگه تردد که از استان مبدا صادر می‌شود امکان پذیر است و  در صورت تردد غیرقانونی، دستگیر و جهت انجام مراحل قانونی به اردوگاه مراقبتی منتقل خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار