امام‌جمعه موقت یزد:

دین‌زدایی و تضعیف ارزش‌های معنوی حربه اصلی دشمنان انقلاب‌اسلامی است

حجت‌الاسلام سید ناصر محمدی گفت: دین‌زدایی و تضعیف ارزش‌های معنوی و انقلابی با بهره‌گیری از فضای مجازی حربه‌ی مهم و اصلی دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام سید ناصر محمدی، امام‌جمعه موقت یزددر خطبه‌های نمازجمعه یزد گفت: دین‌زدایی و تضعیف ارزش‌های معنوی و انقلابی از حربه‌های مهم دشمنان است.
 
او با بیان اینکه استکبار در قالب جنگ ترکیبی برای ضربه‌زدن به اعتقادات و مبانی دینی و اخلاقی و فکری مردم و جوانان تلاش می‌کند افزود: آنان با بهره‌گیری از فضای مجازی و تضعیف ارزش‌های معنوی در صدد ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی هستند.
 
امام‌جمعه موقت یزد از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال که به دلیل تحولات منطقه متفاوت و باشکوه برگزار شد نیز قدردانی کرد.
 
 حجت‌الاسلام محمدی همچنین به اهمیت عفاف و حجاب در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: عزت و موفقیت بانوان در گرو توجه به موضوع عفاف و حجاب و رعایت موازین دینی و اخلاقی است.
 
او بیان کرد: باید همه مردم و دختران و بانوان حریم‌های دینی و اخلاقی که موجب کرامت و موفقیت است را دقیق رعایت کنند.
 
حجت‌الاسلام محمدی تأکید کرد: در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی بانوان و دختران ما در مسئولیت‌ها مختلف فعالانه در خدمت کشور هستند.
 
او به اهمیت برنامه و کار فرهنگی در کشور توسط همه متولیان امر با همکاری مردم اشاره کرد و پیگیری آن را در استان خواستار شد.

برچسب ها: نماز جمعه ، دین زدایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار