توزیع ۲۰۰ تن مرغ در بازار در تعطیلات پایان هفته

معاون توسعه بازرگانی و صنایع سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: برای تعطیلات این هفته ۲۰۰ تن مرغ گرم در استان توزیع شده و کمبودی وجود نداشته است.

حسینی معاون توسعه بازرگانی و صنایع سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: ۲۰۰ تن مرغ گرم برای تعطیلات عید فطر و پایان هفته در استان کشتار و گوشت مرغ در تمامی شهرستان‌ها توزیع شده است.

او افزود: در حالی ۲۰۰ تن تولید مرغ داشتیم که نیاز استان ۵۰ تن مرغ بوده و مازاد گوشت از شهرستان‌های بشرویه، سرایان، نهبندان، فردوس و قاینات به مرکز استان برگشت داده شده است.

حسینی بیان کرد: برای تأمین مرغ گرم مورد نیاز مردم در تعطیلات، برنامه‌ریزی کامل با هماهنگی و همکاری کشتارگاه‌های سطح استان از یک هفته قبل انجام و روز قبل از تعطیلات کشتار انجام شده است.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه هیچ گونه کمبودی در این خصوص نداریم تصریح کرد: با توجه به اینکه مرغ گرم ۷۲ ساعت بعد از کشتار قابل نگهداری است، بخشی از مرغ مازاد را منجمد کردیم.

او  عنوان کرد: علت اینکه امروز مرغ گرم در بازار موجود نیست به دلیل تعطیلی کشتارگاه‌ها در شب گذشته است و امشب مجدد کشتار انجام می‌شود و از فردا روال عادی توزیع و عرضه مرغ گرم به بازار بر می‌گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.