افزایش ۳۰ درصدی پذیرش مراکز اقامتی قزوین در تعطیلات عید فطر

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین گفت: میزان پذیرش مسافران در مراکز اقامتی این استان برای ایام تعطیلات عید فطر نسبت به نوروز ۳۰ درصد افزایش به همراه داشت.

علیرضا خزائلی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین گفت: همزمانی ماه مبارک رمضان با ایام نوروز باعث شد تا عده‌ای از گردشگران سفرشان را به ایام عید فطر موکول کنند.

وی اضافه کرد: همزمان با پیک سوم سفر‌ها و در اولین روز تعطیلات عید فطر با افزایش ۳۰ درصدی اشغال اماکن اقامتی شامل هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، مهمان‌پذیر‌ها و اقامتگاه‌های بوم‌گردی سطح استان روبرو بودیم.

خزائلی بیان کرد: در این ایام همچنین با توجه به افزایش سفرها، با هماهنگی و تاکید ستاد خدمات سفر کشور، ستاد اجرایی سفر در استان برای پذیرش گردشگران تا پایان تعطیلات عید فطر آمادگی دارد و امیدواریم با توجه به نزدیکی قزوین به پایتخت باز هم شاهد افزایش حضور گردشگران باشیم.

این مسئول با اشاره به برگزاری نمایشگاه عیدانه سوغات و صنایع دستی قزوین نیز بیان کرد: این نمایشگاه به مدت سه روز و تا ۲۴ فروردین ماه جاری در مجموعه دولتخانه صفوی دایر است و گردشگران می‌توانند با حضور در این مجموعه علاوه بر بازدید از نمایشگاه، از موزه‌ها و بنا‌های تاریخی مستقر در این مجموعه نیز بازدید کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین با تاکید به اینکه همواره در تلاش هستیم تا با همکاری همه دستگاه‌ها و اعضای ستاد خدمات سفر شرایط مناسب و مطلوبی را برای حضور گردشگران در استان مهیا کنیم، یادآور شد: به طور حتم بازدید‌های نظارتی از تمامی تاسیسات گردشگری و خدمات‌رسان در طول تعطیلات عید سعید فطر به طور مستمر ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.