حرکت به سمت خودکفایی استان یزد در تأمین گوشت قرمز

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان یزد گفت: با ایجاد مگافارم‌های دام سبک، استان یزد در تأمین گوشت قرمز به خودکفایی خواهد رسید.

حاتمی زاده رئیس سازمان جهادکشاورزی استان یزد در نشست هم اندیشی و هماهنگی راه اندازی مگافارم‌های دام سبک در شهرستان اشکذر با اشاره به اهمیت طرح مگافارم دام سبک جهت تأمین گوشت گوسفند در استان یزد، گفت: این طرح یک طرح کشوری است و هر سرمایه گذاری که متقاضی سرمایه گذاری در این زمینه باشد، جهادکشاورزی استان و شهرستان، کمال همکاری و همراهی را در تمام زمینه‌ها با وی خواهند داشت. 
 
او با بیان نقش بخش کشاورزی در امنیت غذایی افزود: به منظور پایداری تولیدات کشاورزی، این بخش به شدت نیازمند تزریق سرمایه جدید می‌باشد و سرمایه گذاری یکی از شروط لازم برای توسعه کشاورزی و رکن اساسی در تأمین امنیت غذایی کشور است.
 
حاتمی زاده با تأکید بر اهمیت سرمایه گذاری در بخش کشاورزی گفت: ناکافی بودن و محدودیت اعتبارات، طولانی بودن مدت زمان اخذ تسهیلات از بانک ها، زمان بندی نامناسب بازپرداخت تسهیلات، وثیقه‌های سنگین و نوسانات نرخ بانکی از جمله مشکلات نظام تأمین مالی در بخش کشاورزی می‌باشد که لازم است از افراد توانمند و علاقه‌مند جهت سرمایه گذاری در این بخش استفاده شود. 
 
فرماندار اشکذرهم در این نشست، ضمن استقبال از طرح مگافارم دام سبک گفت: فرمانداری اشکذر برای استقرار واحد‌های مگافارم در شهرستان همکاری خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.