توزیع ۴۳ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی از توزیع نزدیک به ۴۳ میلیون لیتر از چهار فرآورده اصلی در ایام نوروز سال جدید خبر داد.

عابدانی با بیان اینکه این فرآورده‌ها شامل بنزین، نفت سفید و نفت گاز بوده است، گفت: در بازه زمانی یاد شده بیش از ۲۱ میلیون لیتر بنزین در استان توزیع شده است.

وی همچنین حجم توزیع نفتگاز (گازوئیل) در ۱۵ روز ابتدایی سال را ۲۰ میلیون لیتر اعلام کرد و افزود: حجم مصرف بنزین و نفتگاز در مقایسه با مدت مشابه پارسال دو درصد افزایش در استان را نشان می‌دهد.

عابدانی همچنین از مصرف ۲ میلیون ۲۸۳ هزار و ۲۶۸ مترکعب CNG در استان در این مدت خبر داد و گفت: با مصرف این مقدار گاز سی ان جی ۲ میلیون و ۲۸۳ هزار ۲۶۸ هزار لیتر در مصرف بنزین در استان صرفه جویی شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی به عنوان سومین استان پهناور ایران با مساحت ۱۵۰ هزار و ۸۰۰ کیلومترمربع دارای ۱۰۱ جایگاه عرضه‌ی سوخت مایع و ٢۵ جایگاه سی‌ان‌جی است.

در روز ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲ (آخرین روز پارسال)، بیش از ۱۵۲ میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف شد که این عدد رکورد بی‌سابقه‌ای در مصرف بنزین کشور به‌شمار می‌رود.

برچسب ها: فرآورده نفتی ، بنزین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.