اجرای برنامه توانمندسازی برای بیش از ۱۰ هزار دانش آموز دختر قزوینی

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: برنامه‌های توانمندسازی آموزش و پرورش در سال گذشته برای ۱۰ هزار و ۴۱۴ دانش آموز دختر استان اجرا شد.

نقی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: با توجه به اهمیت توانمندسازی دختران به عنوان مادران فردا، امور بانوان این اداره کل اقدام به برگزاری برنامه‌هایی در قالب جشن، جلسه، کارگاه و رویداد‌های فرهنگی و آموزشی کرده است.

وی، هدف از این توانمندسازی‌ها را ارتباط موثر با دانش آموزان عنوان کرد و افزود: آگاه سازی دانش آموزان نسبت به خود و فرایند هویت یابی، آگاه سازی نسبت به رعایت و حفظ حجاب و تربیت کنشگر عفاف و حجاب از دیگر دستآورد‌های امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان در سال گذشته بود.

سیاهکالی مرادی در باره برگزاری جشن ها، گفت: جشن دخترانه حریر با حضور ۹۰۰ دانش آموز و جشن روز دختر با شرکت پنج هزار دانش آموز دختر قزوینی از جمله مراسم‌های مهمی بود که در این رابطه طی سال گذشته به مورد اجرا گذاشته شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تاکید کرد: برگزاری رویداد فرهنگی - هنری مشق دختران مینودری به مناسبت روز دختر، برگزاری سلسله برنامه‌های یک روز صورتی با حضور هزار و ۲۰۰ دانش آموز دختر، برگزاری جلسات پرسمان دینی با حضور سه هزار دانش آموز، برگزاری گارگاه‌های آموزشی خود فعال سازی و خود ارزیابی با حضور ۳۱۳ دانش آموز و نیز برگزاری جشنواره کشوری گوهرشاد با محوریت پوشش اصیل ایرانی و اسلامی در استان از اقدامات دیگر امور بانوان برای توانمندسازی دختران دانش آموز استان قزوین در سال ۱۴۰۲ بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.