امدادرسانی هلال احمر کردستان به ۱۸۲ حادثه‌دیده

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: نیرو‌های این جمعیت در قالب طرح نوروزی تا ۱۸ فروردین به ۱۸۲ حادثه‌دیده و ۴۶ مصدوم امدادرسانی کرد.

پیام جلالی به وقوع ۳۰ حادثه در طرح ملی امداد و نجات نوروزی اشاره و اظهار کرد: از این تعداد حادثه، ۲۳ مورد حوادث جاده‌ای، یک مورد خدمات حضوری، یک مورد برف و کولاک و ۲ فقره کوهستان بوده است.

وی افزود: در همین مدت، ۶ مصدوم با آمبولانس‌های این جمعیت به مراکز درمانی انتقال و هشت نفر از مصدومین به صورت سرپایی مداوا شدند و همچنین ۱۵ مورد توسط نیرو‌های عملیاتی هلال احمر رهاسازی صورت گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان ادامه داد: در طرح ملی امداد و نجات نوروزی، ۱۴ پایگاه ثابت، هشت پایگاه موقت، ۱۰ تیم پشتیبان، سه تیم واکنش سریع و امداد هوایی و آنست و همچنین در مجموع ۳۰ دستگاه آمبولانس، ۹ خودرو نجات و ۲۱ وسیله نقلیه امدادی سبک بصورت ۲۴ ساعته در استان خدمات ارائه کردند.

جلالی با اشاره به اینکه از دیگر خدمات ارائه شده در طرح ملی امداد و نجات نوروزی ۱۴۰۳ تست فشار و قند خون بود، یادآور شد: در این مدت، ۱۷۵ نفر روز نیرو‌های عملیاتی در طرح امداد و نجات نوروزی جهت ارائه خدمات به هموطنان آماده باش بودند.

وی از مسافران و گردشگران خواست از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها دوری کنند و ضمن درخواست از رانندگان برای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و پرهیز از هرگونه شتاب زدگی، در صورت بروز هرگونه حادثه باسامانه ۱۱۲ هلال احمر تماس حاصل کنند.

برچسب ها: هلال احمر ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.