پشتیبانی امدادی نماز عید سعید فطر در سیستان و بلوچستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از پشتیبانی امدادی نماز عید سعید فطر در سراسر استان خبر داد.

 سیدمحمد مهدی سجادی ضمن محکومیت حمله تروریستی و شهادت 5 تن از نیروهای جان برکف فراجا توسط گروه جیش الظلم در سیب و سوران، گفت: جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان با مشارکت339 نجاتگر، 21 دستگاه آمبولانس، 20 خودرو کمکدار، 4 خودروی نجات و 4 دستگاه موتور آمبولانس پوشش امدادی نماز با شکوه عید سعید فطر در میعادگاه‌های نماز عید سعید فطر در سطح استان را انجام دادند.


وی با اشاره به ارائه خدمات ایمنی و سلامت رایگان به نمازگزاران بیان داشت: تعداد 170 نفر از نمازگزاران از خدمات رایگان تست فشارخون، قند خون و پانسمان توسط امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر در جریان برگزاری نماز عید سعید فطر بهره‌مند شدند.

سجادی افزود: با توجه به ابلاغ جمع آوری کمک‌های مردمی‌برای مردم مظلوم غزه در قالب پویش بشردوستی، پایگاه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی نیز در محل‌های اقامه نماز عید سعید فطر در شهرهای استان استقرار یافتند.


مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان اظهار کرد: پویش بشردوستی با هدف جمع‌آوری کمک‌های نقدی به نفع مردم غزه از طریق اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر نزد بانک‌های مرکزی، ملت و ملی به عنوان یکی از طرح های نوروز امسال سازمان داوطلبان، همچنان ادامه دارد.


لازم به ذکر است، هموطنان می‌توانند کمک‌های نقدی خود به مردم  غزه را به شماره حساب۹۹۹۹۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹ نزد بانک ملی و یا به شماره حساب۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ و شماره کارت۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶  نزد بانک مرکزی و یا از طریق شماره گیری کد دستوری #۵*۱۱۲* واریز کنند.

برچسب ها: امدادی ، عید فطر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار