گفت‌و‌گوی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و قطر

 امیرعبداللهیان در گفت‌وگوی تلفنی با وزیر خارجه قطر گفت: امیدواریم به برکت عید سعید فطر شاهد همکاری نیرومندتر همه کشور‌های اسلامی با یکدیگر باشیم.

حسین امیرعبداللهیان و شیخ محمد بن عبدالرحمن بن جاسم آل ثانی نخست وزیر و وزیر خارجه قطر در گفت و گوی تلفنی، فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفتند.

 امیرعبداللهیان در این گفت وگوی تلفنی گفت: امیدواریم به یُمن و برکت عید سعید فطر شاهد همکاری نیرومندتر همه کشور‌های اسلامی با یکدیگر باشیم.

وزرای امور خارجه دو کشور  همچنین آخرین تحولات دوجانبه، موضوع غزه و سایر تحولات منطقه‌ای را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

وزیر امور خارجه کشورمان بر لزوم پایان دادن به فاجعه عمیق انسانی شش ماه اخیر علیه فلسطینیان، به ویژه ساکنین غزه تاکید کرد و ابراز امیدواری نمود، با همت کشور‌های اسلامی و مسؤلیت پذیری عملی جامعه جهانی، نسبت به گسیل کمک‌های انسان‌دوستانه و نجات مردم مظلوم غزه از قحطی اقدام جدی صورت پذیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
حمله به سفارت ایران ناقض همه اصول حقوق بین‌الملل است ولی اما متأسفانه سران حیوان وحشی اسرائیل درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
تماس تلفنی امیرعبداللهیان با وزرای خارجه ۵ کشور | علت این تماس‌ها در ۲ روز اخیر چه بود؟ استقبال از جنایت های آمریکا و متحدانش!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
در حمله روز سه‌شنبه تروریست‌های جیش‌الظلم به دو خودرو نیروی انتظامی در محور سیب و سوران - مهرستان در سیستان و بلوچستان ۵ مامور فراجا به شهادت رسیدند.
دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس وغیره متأسفانه تاکنون هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نکردند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
در پاسخ به حسین امیرعبداللهیان، به اصطلاح وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران
بامداد روز جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تلویزیون رسمی عراق از شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس» معاون الحشدالشعبی در حمله تروریست‌های آمریکا در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر داد و ساعتی بعد وزارت دفاع آمریکا با صدور بیانیه‌ای، رسماً مسئولیت این اقدام تروریستی را برعهده گرفت و اعلام کرد که این ترور به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهور وقت آمریکا صورت گرفته است. آمریکا در قبال جنایت ترور شهید سلیمانی «مسئولیت قطعی بین‌المللی» دارد. آمریکا را بزرگ‌ترین کشور تروریست‌پرور جهان می‌دانیم.
مدعیان دروغین حقوق بشر جنایتکار و هم سازمان های بین المللی خیانتکار سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار از جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تاکنون هیچ کاری، اقدامی اعتراضی به این جنایات و حشیانه وحشی گری وغیر انسانی آمریکا و مزدورانشان نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
اسرائیل کوچکترین اقدامی علیه ما کند تل‌آویو را با خاک یکسان می‌کنیم
۱۰:۱۴ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
اسرائیل کوچکترین اقدامی علیه ما کند تل‌آویو را با خاک یکسان می‌کنیم
اگر اسرائیل کوچکترین اقدامی علیه ما کند تلاویو را با خاک یکسان کرده و اجازه به نتانیاهو نمی‌دهیم.
اخیرا نتانیاهو در کنفرانس امنیتی مونیخ آهن پاره‌ای را درآورده و گفته این قطعه‌ای از پهپاد ایران است و اگر ما بخواهیم می‌توانیم علیه ایران اقدامی انجام دهیم. ما به آنها می‌گوییم اگر کوچکترین اقدامی علیه ایران انجام دهند تل آویو را با خاک یکسان و فرصت فرار به نتانیاهو نمی‌دهیم.
امروز دشمنی مثل نتانیاهو با پرونده فساد اقتصادی و دشمنی مانند ترامپ با پرونده‌های فساد انتخاباتی در مقابل ما قرار دارند که به فضل پروردگار ما هر دوی آنها را سر جای خودشان می‌نشانیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
گفت‌و‌گوی تلفنی وزرای امور خارجه فلسطین و غزه و قطر و نه جمهوری اسلامی ایران چون به خاطر که حسین امیرعبداللهیان از سال 1400 تاکنون برای مردم ایران و کشور ایران هیچ کاری نکرده است و فقط در خدمت فلسطین، غزه، عمان، قطر، افغانستان، لنبان و سوریه بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
مسئولین خیانتکار فقط فکر مشکلات فلسطین، غزه، لبنان، افغانستان و سوریه هستند
۰۷:۵۷ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
گروهک تروریستی جیش الظلم و حامیانش به عنوان جنایتکاران جنگی مجازات شوند.
مسئولین خیانتکار فقط فکر مشکلات فلسطین، غزه، لبنان، افغانستان و سوریه هستند
آخرین اخبار