ثبت بیش از یک میلیون تراکنش کالابرگ الکترونیک در استان همدان

یک میلیون و ۲۰۷ هزار و ۸۳۸ هزار تراکنش در طرح کالابرگ الکترونیک از طریق دستگاه‌های کارتخوان تاکنون در استان همدان ثبت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با بیان اینکه طرح کالابرگ الکترونیکی با استقبال خوبی مواجه شده است، گفت: با تمهیدات صورت گرفته، سه هزار و ۷۱۷ پایانه فروشگاهی صنفی و ۱۷۰ فروشگاه‌های زنجیره‌ای در اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی خدمت رسانی می‌کنند.

یوسف شعبانی گفت: تاکنون ۴۶۱ هزار و ۶۱۰ خانوار این استان از کالا برگ الکترونیک استفاده و با یارانه دریافتی خود در این طرح اقدام به خرید کالا‌های اساسی کرده اند.

او گفت: امکان خرید یازده قلم کالای اساسی مرغ، تخم مرغ، شیر، پنیر، ماست، روغن، ماکارونی، قند، شکر و برنج و گوشت از طریق کالابرگ الکترونیکی فراهم است و همه خانوار‌های مشمول طرح کالابرگ می‌توانند برای اطلاع از فروشگاه‌های متصل به سامانه و باقیمانده اعتبار خود، برنامه شبکه ملی اعتبار «شما» به نشانی http://shoma.sfara.ir را نصب و یا کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* را شماره‌گیری کنند.

شعبانی با بیان اینکه آخرین مرحله طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی از شنبه ۱۸ فروردین آغاز شد، گفت: طرح کالابرگ الکترونیک تاثیر مثبتی در تامین سبد معیشتی خانوار داشته و بدون تزریق نقدینگی کمک می‌کند تا مردم بتوانند از طریق کالابرگ الکترونیکی بخشی از مایحتاج ضروری خود را تامین کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: مردم می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های مجهز شده به زیرساخت طرح کالابرگ الکترونیکی نسبت‌به خرید اقلام اساسی و بهره‌مندی از این حمایت تشویقی دولت اقدام کنند و اعتبار کالابرگ هرماه باید در همان ماه استفاده شود و قابل انتقال به ماه بعد نیست.

برچسب ها: کالابرگ ، یارانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.