شناسایی ۴۱ هزار هکتار اراضی و واگذاری آن‌ها به مردم برای ساخت مسکن

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: ۴۱ هزار هکتار اراضی تا به امروز شناسایی شده است و با ظرفیت‌های مردمی تولید مسکن تقویت خواهد شد.

مالکی رئیس سازمان ملی زمین و مسکن در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران  جوان با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۴۱ هزار هکتار زمین در محدوده و حریم شهر‌ها  توسط سازمان ملی زمین و مسکن  شناسایی شده است گفت:  با قطعی شدن شناسایی این اراضی تمامی آن‌ها به پروژه های نهضت ملی مسکن الحاق می‌شود.

 وی ادامه داد: شناسایی ۵۰ شهرک مسکونی از طریق الحاق اراضی  هم از دیگر  برنامه ها بوده است که  اجرای  آن را در دستور کار خود قرار داده و  در مرحله شناسایی  اراضی  هستیم‌.

مالکی بیان کرد: تا پایان سال  گذشته بیش از ۵۳ نقطه را شناسایی کرده  و مراحل تصویب در کارگروه‌های فنی و تخصصی استان و در  شورای عالی شهرسازی و معماری انجام شد.

او تاکید کرد: هم اکنون  ۴۱ هزار هکتاری که در محدوده و حریم شهر‌ها شناسایی و به شهر‌ها ابلاغ شده  امکان خوبی را در اختیار طرح نهضت ملی مسکن قرار داد ه است .

معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح  داد: در حال حاضر  با اجرای طرح شهرک سازی و شناسایی اراضی و با در اختیار قرار دادن آن‌ها به متقاضیان و مردم به طور قطع شاهد افزایش تولید مسکن در کشور خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار