ایجاد بیش از ۱۱ هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد در سیستان و بلوچستان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: کمیته امداد استان در سال گذشته ۱۱ هزار و ۹۳۶ فرصت شغلی با ۱۱ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار در سیستان و بلوچستان ایجاد کرده است.

سید مهدی عبادی با بیان اینکه در سال گذشته اتفاق خوشایندی در حوزه اشتغال در سیستان و بلوچستان افتاده است ادامه داد: تعداد ۳۲۷ دستگاه تاکسی سمند سورن پلاس تحویل مددجویان زاهدانی و فرزندان آنها شد که کمیته امداد استان از طریق سه بانک سپه، توسعه تعاون و ملی وام سه میلیارد ریالی پرداخت کرده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر این اداره کل، ۱۹۱ هزار خانواده زیر پوشش دارد که از این تعداد ۶۱ هزار و ۱۵۴ خانواده شهری و ۱۲۱ هزار و ۹۲۷روستایی هستند.

وی افزود: در حال حاضر با حمایت حامی‌های جدید تعداد حامیان فرزندان محسنین سیستان و بلوچستان به ۲۴ هزار نفر رسیده که در مجموع ۵۷ هزار و ۱۷۲ یتیم و فرزند محسن در استان نحت پوشش کمیته امداد هستند.

وی با اشاره به اینکه حامیان جدید ۱۵ هزار و ۷۲۶ یتیم را حمایت می‌کنند بیان کرد: مجموع حامیان سیستان و بلوچستان ۳۲ هزار و ۴۶۶ نفر هستند که از این تعداد ۱۲ درصد بومی و بقیه غیر بومی هستند.

وی بیان کرد: ۳۳ هزار و ۱۵۶ یتیم در استان زیر پوشش کمیته امداد هستند که از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون چهار هزار و ۵۴۷ حامی جدید به جمع حامیان ایتام استان پیوستند.

عبادی با اشاره به اینکه کمک به امر ازدواج مددجویان و فرزندان خانواده‌های مددجو یکی از اولویت‌های کمیته امداد است خاطرنشان کرد: سال گذشته ۱۱ هزار و ۱۰۳ سری جهیزیه شامل اقلام ضروری به استان تعلق گرفته است.

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار