استفاده از تکنولوژی جدید برای کنترل سرعت در معابر/ مراقب سرعت‌های خود باشید

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: پلیس راهور تهران بزرگ برنامه ریزی‌های خوبی را در سال جدید برای فرهنگ‌سازی و کاهش تصادفات دارد.

سرهنگ رابعه جوانبخت در برنامه شهر امن با اشاره به بهره برداری پلیس راهور از تکنولوژی‌های جدید در حوزه کنترل سرعت و برخورد با تخلفات سرعت و سبقت غیرمجاز گفت: اتاق فکر‌های زیادی در این خصوص تشکیل و راهبرد‌های بسیاری برای کاهش تصادفات و فرهنگ سازی مطرح و در مورد آن تصمیم گیری شده است.

او تصریح کرد: از آنجا که سرعت غیرمجاز از مولفه‌های اصلی وقوع تصادفات در شهر تهران است، پلیس راهنمایی و رانندگی در سال جدید بیش از گذشته بر این موضوع تاکید و تمرکز دارد.

سرهنگ جوانبخت افزود: دوربین‌های پرتابل بسیار مجهز و خوبی در حال تهیه است که در حال بهره برداری از آنها هستیم و وابسته به مکان نیستند، نور بر آنها تاثیر ندارد و بنا به اختیار هر مکانی که پلیس تصمیم بگیرد مستقر می‌شود.

او تصریح کرد: این دوربین‌ها کارایی بسیار بالایی دارند و از آنها برای کنترل سرعت وسایل نقلیه در معابر استفاده خواهد شد. در واقع این دوربین‌ها بسته به موقعیت مکانی خود اعمال قانون‌ها را انجام می‌دهند و دلیل بسیار خوبی برای رانندگانی است که می‌خواهند با آرامش رانندگی کنند.

رئیس اداره تصادفات راهور پایتخت اظهار کرد: با تلاش همکاران در بخش فرهنگی و آموزش پلیس پویانمایی "سیا ساکتی و فرفری" برای گروه سنی کودکان نیز تولید ani و در حال پخش است و امیدوارم در این زمینه فرهنگ سازی مناسبی صورت گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۲۲ فروردين ۱۴۰۳
دنبال یه سیستم باشین که فاصله نداشتن ماشینا رو جریمه کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
در شهر اراک به بهانه کنترول هوشمند پلیس راهور شهر را به حال خود رها کرده ، از آن سو من خودم چندین مرتبه در نقاط مرکزی شهر چراغ قرمز را رد مردم و اصلا پیامک جریمه برایم ارسال نشده ، لذا دوربین های کنترولی راهنمایی هیچ کاربردی ندارد و از آن سوی هم بعلت رها کردن ماموران شهر از نظر راننده گی دچار هرج و مرج شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
یک تکنولوژی هم برای چای دبش و شاسی،بلند رانتی و باغ ازگل و .... بگذارید !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
مردونه پلیس دو هفته عید سال آینده پشتش به راننده ها باشه ببینید چقدر تصادف کم میشه تو سایه پل پارک نکنه هیچ چیز بدار از بی احترامی به مردم نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
تابلو های اعلام سرعت مجاز باید قبلش با فاصله نصب شود این که در حال عبور هستی و پلیس هم هر جایی یک سرعتی رو در نظر داره این ظلم به راننده هاست
در جاده دماوند به تهران بعضی جاها حداکثر سرعت ۹۰ هست و بعضی جاها ۸۰ و ۶۰ و بعضی جاها هم اصلا تابلو سرعت مجاز وجود نداره ولی یهو میبینی پلیس با دوربین کمین کرده خب منه راننده باید اول تابلو رو ببینم ونه یکی بلکه چند تابلو هشدار بعد اگر رعایت نکردم جریمه بشم
این واقعا نامردیه و یک احساس مورد سو استفاده
قرار گرفتن به ملت دست میده و باعث خدای نکرده ناسزا گفتن به باعث و بانیش میشه
پس لطفا اول تابلو بعد دوربین
اول تابلو بعد دوربین
اول تابلو بعد دوربین
اول تابلو بعد دوربین
آخرین اخبار