گرامیداشت سپهبد ارتش در قزوین

آیین سالگرد شهادت شهید سپهبد صیاد شیرازی با ادای احترام و بیان ویژگی‌های شخصیتی آن شهید در لشکر ۱۶ زرهی قزوین برگزار شد.

امیر صادقی گویا از همرزمان شهید صیاد شیرازی در آیین بزرگداشت این شهید والامقام گفت: شهید صیاد شیرازی انسانی خودساخته بود.

فرمانده سابق دانشکده افسری ارتش گفت: شهید صیاد برای دو کلمه ایران و اسلام ایستادگی کرد. شهید صیاد در پیوند سپاه و ارتش نقش بسیار زیادی داشت و معتقد بود که این دو نیرو باید متحد آمده و کنار هم باشند که نتیجه این همبستگی و اتحاد شد عملیات غرورآفرین بیت المقدس بود.

آیت الله مظفری عضو خبرگان رهبری در این آیین گفت: شهید صیاد از مجاهدان فی سبیل الله بود. ولایت اولیا الهی از دیگر ویژگی‌های مؤمنان راستین است که شهید صیاد به آن پایبند بود و به مسأله ولایت فقیه اهمیت ویژه‌ای می‌شد. ادای امانت، نماز اول و خضوع و خشوع در نماز از دیگر ویژگی‌های این شهید بزرگوار بود.

وی بیان کرد: شهید صیاد به مسئولیت به چشم امانت نگاه می‌کرد که از ویژگی‌های مؤمنان و نشانه ایمان راستین و واقعی این شهید گرانقدر است. عفت و‌ پاکدامنی و چشم پوشی از نامحرم از دیگر ویژگی‌های این شهید در دوران نوجوانی و جوانی بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.