بزرگترین مرکز رادیوداروی کشور با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: امسال بزرگترین مرکز رادیو داروی کشور با حضور رئیس‌جمهور افتتاح خواهد شد.

محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه نشست ارتباطات مردمی در نهاد ریاست جمهوری در رابطه با بزرگترین مرکز رادیوداروی کشور گفت: بزرگترین مرکز رادیوداروی کشور با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود.

اسلامی با بیان اینکه هم اکنون در کشور تنها یک شرکت رادیو داریم و این شرکت نیز تحریم شده است گفت: تحریم‌ها علیه صنعت هسته‌ای کشور بسیار جدیست و در این راستا جان انسان‌ها برای مدعیان حقوق بشر بی‌معناست.

رئیس سازمان انرژی اتمی تاکید کرد با توجه به ظرفیت موجود در کشور توانسته‌ایم به صورت خود اتکا به یک قطب در صنعت رادیو دارو تبدیل شویم.

اسلامی افزود: امسال بزرگترین مرکز رادیو داروی کشور با حضور رئیس‌جمهور افتتاح خواهد شد. افتتاح این مرکز ظرفیت تولید رادیو داروی کشور به ۵ برابر افزایش می‌یابد.

کنفرانس بین‌المللی انرژی اتمی با حضور ۳۰ کشور در ایران برگزار می‌شود

محمد اسلامی همچنین با حضور در مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در رابطه با برگزاری کنفرانس انرژی هسته‌ای گفت: از کنفرانس بین المللی انرژی هسته‌ای که قرار است برگزار کنیم استقبال بسیار خوبی صورت گرفته است و حدود ۳۴ مهمان از ۳۰ کشور در آن حضور می‌یابند. 

اسلامی در رابطه با برسی مقالات کنفرانس گفت: حدود ۴۰ درصد از دانشمندن و محققان خارجی و ۶۰ درصد مقالات ایرانی ارسال شده است که آن‌ها ارزیابی شده اند.

اسلامی در رابطه با بخش‌های مختلف کنفرانس گفت: این کنفرانس سه بخش مختلف دارد که شامل سه بخش افتتاحیه رسمی، برگزاری پنل‌ها و اختتامیه برگزار می‌شود. همچنین بازدید علمی و فرهنگی و صنعتی برای میهمانان داریم. این کنفرانس یک رویداد مهم خواهد بود که برای اولین بار ما می‌توانیم با ادبیات مناسب با کنفرانس‌های بین‌المللی روایت‌گری واقع‌بینانه از جایگاه علمی و فناوری کشور داشته باشیم و امیدواریم این کنفرانس را در سال‌های آینده تکرار کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار