خدمات رسانی ۱۱۰ دستگاه اتوبوس به شرکت کنندگان نماز عیدفطر همدان

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان از خدمات رسانی ۱۱۰ دستگاه اتوبوس درون شهری به شرکت کنندگان در نماز عید سعید فطر خبر داد.

سید محمد پوروخشوری گفت: تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای ارائه خدمات حمل و نقلی به شهروندان از حسینیه امام (ره) محل برگزاری نماز عیدسعید فطر اندیشیده شده است و ناوگان اتوبوسرانی با آمادگی کامل در خدمت نمازگزاران گرامی خواهد بود.

او با اشاره به اینکه ۶ مسیر را برای تردد ناوگان اتوبوس رانی درون شهری در این روز تعیین کرده‌ایم، گفت: مسیر شماره یک از خیابان پاسداران ویژه اتوبوس‌های خطوط مدرس، آزادگان، جانبازان و کوی الوند، مسیر شماره ۲ از خیابان میرزاده عشقی ویژه اتوبوس‌های خطوط هنرستان، سعیدیه، پردیس، استادان و دره مرادبیگ و مسیر شماره سه از خیابان شریعتی ویژه اتوبوس‌های خطوط کوی بهشتی، اعتمادیه، محمدیه، امیرکبیر و صدف است.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان گفت: مسیر شماره چهار از خیابان مهدیه شامل اتوبوس‌های خطوط مهدیه، مسیر شماره پنج از بلوار کاشانی به سمت چهارراه خواجه رشید شامل اتوبوس‌های خطوط شهرک اندیشه، مدنی۱، مدنی۲، خضر، شاهد و شورین و مسیر شماره ۶ از بلوار کاشانی به سمت امامزاده عبدالله شامل اتوبوس‌های خطوط شهرک فرهنگیان یک، فرهنگیان ۲، اسلامشهر، کوی کوثر و کوی ولیعصر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.